Wpis z mikrobloga

@radziol88: wydaje mi się, że rozumiem ją zajebiście xD Autobus nie powinien znaleźć się na jego pasie ruchu, ale mógł zastosować zasadę ograniczonego zaufania, jeżeli tor jazdy autobusu był podejrzany i go puścić ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Aroneu: XD
Oddaj jednak to prawko.Jak miał ocenić tor jazdy autobusu jeśli ten uległ zmianie tuż przed zmianą pasa?
  • Odpowiedz
@licuri: jakiś random z internetu nie będzie mi mówił co mam robić ze swoim prawkiem. No i jakbyś przeczytał co napisałem niżej może zwróciłbyś uwagę na to, że to co narysował autor to tylko to co narysował autor a nie mamy pewności, że tak było naprawdę. Jak masz problem z moim prawkiem to nie #!$%@? mi się pod koła i tyle :>
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@ZajebbcieTrudnyNick: jak to czytam to dostaje raka. Niektórzy to powinni jak najszybciej odłożyć swoje prawo jazdy do najbliższej paczki chipsów. Jak w ogóle można stwierdzić że to wina opa ()
Nie dość że kierowca autobusu dzban i #!$%@? się przez ciągłą to dodatkowo to właśnie on wymusił pierwszeństwo. Pierwszeństwa ma ustąpić osoba która zmienia pas, a nie znajdująca się na pasie. Tyle i aż tylko tyle.
  • Odpowiedz
@apee: spoko, będzie mógł OP w sądzie przedstawić materiał jako 'dowód' jeśli dostanie wyrok uznający go winnym (jak to już bywało). Szczególnie jak się okaże, że się nie zatrzymał na strzałce. Przecież praktycznie nikt się nie zatrzymuje przed strzałką.
  • Odpowiedz
Osby które twierdzą, że winny jest wyłącznie kierowca autobusu - spalcie prawko, popiół zbierzcie i rozsypcie go na szczycie jakiejś wysokiej góry.

Nie ma czegoś takiego jak “pas ruchu z pierwszeństwem” - jest droga z pierwszeństwem. Nie ma znaczenia czy kierowca autobusu jechał lewym czy prawym pasem albo chodnikiem (tak, chodnik to też część drogi). Nie ma znaczenia czy przecinał ciągłą linię. Nawet nie ma znaczenia czy jechał w dobrym kierunku -
  • Odpowiedz
Zobacz, jakie podejście ma biegły sądowy


@One_Stone: Biegły pisze jak mu zapłacą...
Wystarczy brać swojego, który poprawną opinię przygotuję. Już miałem w sądzie profesorów z politechniki z #!$%@?.
Przygotowali ekspertyzy profesjonalne. Sąd na ich podstawie wydał wyrok. Poszło odwołanie, całkowicie wszystkie tezy biegłego obalone. A jeszcze wyszło, że nawet nie odwiedził obiektu w środku bo akurat był zamknięty tylko przez szyby badał zastosowane materiały budowlane wzrokowo. Nawet faktur nie sprawdził a produkty miały wszystkie potrzebne atesty do danego
  • Odpowiedz
@Efremz: nie dać się uderzyć samochodowi, który przecina ciągłą już jest. Powtarzam ostatni raz, że rysunek to wizja autora a nie wiadomo jak ten autobus jechał naprawdę ._.
  • Odpowiedz
@InnyKtosek: ustępuje pierwszeństwa jedynie na obszarze skrzyżowania,
będąc już na pasie nie jest na skrzyżowaniu i jadąc nim nie musi ustępować autobusowi.

Obszar skrzyżowania masz zaznaczony tutaj ( technicznie chodniki też wchodzą w obszar )
Dalej jest już na drodze z pierwszeństwem takim samym jak miał autobus jadący pasem obok według Art. 22 Prawa o ruchu
L.....m - @InnyKtosek: ustępuje pierwszeństwa jedynie na obszarze skrzyżowania, 
będ...

źródło: comment_yRJ2E724JMgDZlataRS2xcQ7NpX6fA90.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Kiedyś widziałem w Uwaga Pirat czy innym tego typu programie, że gość wyjeżdżał z podporządkowanej na główną jednokierunkową. Oczywiście nie ogarnął że gość na tej głównej jedzie pod prąd i się jebneli. Gość był winny spowodowania wypadku, natomiast ten co jechał główna dostał mandat za jazdę pod prąd. Więc, wina jest osoby która się podłącza niezależnie czy autobus przejechał linie. Masz ustąpić wszystkim i upewnić się, że podłączając się do ruchu nie
  • Odpowiedz
Wszyscy co piszą, że wina op, to na komisariat, oddać prawo jazdy i iść na kurs doszkalający XDDD. Wina autobusu bezsprzeczna.
  • Odpowiedz
@Line-Storm:

Obszar skrzyżowania masz zaznaczony tutaj

Bzdura. Taka jest definicja obszaru skrzyżowania:

"Skrzyżowanie obejmuje wspólną część przecinających się lub łączących się dróg oraz odcinki tych dróg, na których występują poszerzenia jezdni spowodowane dodatkowymi pasami ruchu i/lub wyspami kanalizującymi, a w przypadku braku poszerzenia - na odcinku obejmującym minimalne długości akumulacji i zwalniania określone w § 66 i § 67 Warunków technicznych"
  • Odpowiedz
@InnyKtosek: To jest definicja skrzyżowania. A nie obszaru skrzyżowania.

Ustąp pierwszeństwa kończy obowiązywać po opuszczeniu obszaru skrzyżowania a nie całego skrzyżowania z pasami rozbiegowymi. Po wyjeździe z zaznaczonego obszaru wyczerpałeś znamiona "włączania się do ruchu".
Dalej na pasach rozbiegowych i sąsiednich obowiązują już standardowe przepisy zmiany pasów ruchu.

Dobrze zaprojektowane nowe skrzyżowania już mają znak D-1 w miejscu gdzie kończy się zaznaczony obszar na mojej grafice.
  • Odpowiedz