Wpis z mikrobloga

I znów podniesione ciśnienie, jak za każdym razem gdy mam kontakt z #dhl. Ta "firma transportowa" to jeden wielki, p--------y żart. Dopuszczam do kontaktu z nimi tylko w ostatecznosci (gdy nie ma innej opcji wysylki lub zwrotu). Tym razem zwrot, kurier zamowiony 15-17, bo przeciez nie da sie zawęzić do jednej godziny. Zwalniam się z pracy o 14.30 żeby czekać na jaśniepana kuriera od 14.50 i co? Godzina 18 kuriera nie ma. Dzwonię przed chwilą na infolinię i dowiaduję sie, ze kurier byl o 15:12 i nikogo nie zastał ¯_(ツ)
Pytam jakim cudem skoro byłem w domu, czemu nie dzwonił na telefon i tu kolejny absurd - nie zapewniają kontaktu telefonicznego przed przyjazdem (mamy 2018 rok), ale jak ma paczke do zostawienia to dzwoni ostro, żeby zostawiać po sąsiadach, sklepach czy żulach spod bloku byle paczkę opchnąć.
Do tego jeszcze kolejny absurd - pytam czy w takim razie mogę zostawić do w jakims DHL Parcel i wtedy jaśniepan kurier podjedzie sobie kiedy będzie chciał - ale nie, bo wtedy przy zwrocie muszę zgłosić się do firmy do ktorej zwracam paczkę o wygenerowanie listu przewozowego, bo oni nie mogą, więc zostaje wziąć urlop i czekać na kuriera ¯_(ツ)
/¯ Za każdym razem jest problem z tymi głąbami. Nie polecam nikomu! - oczywiście DHL Zabrze
#zalesie #kurier
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Lubie_zupe: ostatnia akcja z #dhl miałbyc 10-12. O 13 kontakt na infolinie(pro tip to nic nie mówić do automatycznego systemu - po 2 x połączy z konsultantem ) infolinii nie udaje się dodzwonić do kuriera. Mamy się skontaktować o 15. O 15 telefon, połączyło nas z kurierem i mówi ze niedługo będzie bo jest w okolicy. Po 17 informacja w systemie ze kurier nikogo nie zastal :) cały
  • Odpowiedz
@dzek: z UPS też miałem dobre doświadczenia, ale od dawna z róznych względów z nimi nie współpracujemy. Trochę zagranicznych przesyłek i tyle. Jeżeli działają tak jak 3-4 lata temu to są liderami z cala pewnością ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Lubie_zupe miałem okazję dorabiać sobie wakacyjnie w DHLu. Powiem tak- ja bym już przez nich niczego nie zamówił a i korzystając z usług innych tego typu firm nie czuję już, że moja przesyłka jest bezpieczna. Bo niby dlaczego w jakimś dpd miałoby byc lepiej?
  • Odpowiedz
@Lubie_zupe: To jest jeszcze nic. Mi paczkę do pracy na którą czekałem od kontrahenta z zagranicy zaznaczyli jako : "odbiorca nieobecny". Przy takiej akcji mogli mi kontrakt cofnąć. Oczywiście kuriera ( baba ) nawet nie było. Po dwóch zażaleniach łaskawie sprawdzili GPS auta i nie było go w okolicy. Odpowiedź kuriera - faktycznie nie bylo o tej godzinie bo byl kilka wczesniej niz wpisal status - buahahahahaha.
  • Odpowiedz
@Lubie_zupe: ostatnia akcja z #dhl miałbyc 10-12. O 13 kontakt na infolinie(pro tip to nic nie mówić do automatycznego systemu - po 2 x połączy z konsultantem ) infolinii nie udaje się dodzwonić do kuriera. Mamy się skontaktować o 15. O 15 telefon, połączyło nas z kurierem i mówi ze niedługo będzie bo jest w okolicy. Po 17 informacja w systemie ze kurier nikogo nie zastal :) cały
  • Odpowiedz