Wpis z mikrobloga

@Friday5 ja mam benzyne i od 2 lat tylko wymieniam plyny. Kumpel mial tego 2.2 i nic sie nie dzialo az do czasu. Jak sie zaczelo sypac to wszystko. Podsumowal pozniej to sprzedal go za 5tys jako zlom.
@Friday5: dół drzwi tam gdzie uszczelki dotykają, nadkola, podwozia nie sprawdzałem dawno, łuszczy się farba na kielichach i wychodzi czerwone :/
@wycz jak oglądałem to widzę strasznie na otarcia wrażliwy, cienkie warstwy lakieru ( ͡° ʖ̯ ͡°) ale Panie kolego, 10 letnie auta które nie mają rdzy? Chyba tylko ocynk
@Friday5 moje zdanie jest takie. Odpusc sobie diesla. Benzyniak cie przezyje diesel nie. Tak skarzyl sie ze za zrobienie auta by musial wywalic cos kolo 13tys ale juz nie pamietam dokladnie co tam bylo. Rdzy szukaj w profilach zamknietych, nadkola, i ogolnie poswiec latarka od spodu. Jesli bedzie nawet troche rdzy to skalkuluj to sobie tak ze usluga kompletnego zabezpieczenia antykorozyjnego od spodu wraz z usunieciem rdzy kosztuje okolo 700 w warsztacie.
@Friday5 mój opel agila po 18 latach nie garażowania... miał rdzę tylko na zamku klapy bagażnika. Tylko. I pewnie przez to że kiedyś wyrwałem zamek i po sklejeniu uchwytu uszczelka nie dolegała właściwie. Oglądałem progi, podłogę, nigdzie nie było rdzy. Znajomy ma rok młodszą Agilę i korozja dotknęła tylko rurę wlewu paliwa, jak montowałem z nim ten wlew to dokładnie obejżałem podłogę i nigdzie nic nie było. Co dziwne bo to konstrukcja