Wpis z mikrobloga

Szukam sposobów na zaokrąglone plecy w odcinku ledzwiowym przy martwym ciągu. Postanowiłem przerwać robienie martwego dopóki tego nie ogarnę, bo po prostu to miejsce trochę boli. A przynajmniej martwego >50% RM. Znalazłem fajny filmik z ćwiczeniami, ale nie mam gum. Macie jakieś inne pomysły? Właściwie to nie wiem co robić, bardzo lubię to ćwiczenie, ale chyba niebezpiecznie jest je robić, kiedy nie jestem w stanie zadbać o technikę, nie?

Przestać? Zmniejszyć obciążenie? Co robić?

Dokładnie chodzi mi o takie zgięcie (pic rel), które z każdą serią jest coraz bardziej "dokuczliwe". Nie jestem w stanie go wyprostować. Do pewnego momentu zginania tułowia jest ok, ale potem zaczyna się zawijanie tyłka.

Pomoże ktos?

Wspomniany filmik: https://youtu.be/5QfP5Hei2rc

#pytanie #mikrokoksy #zdrowie #silownia #mirkokoksy
DywanTv - Szukam sposobów na zaokrąglone plecy w odcinku ledzwiowym przy martwym ciąg...

źródło: comment_2BBN7tjsl5yfuHFUVU3OU001z0irWvGg.jpg

Pobierz
  • 11
@DywanTv ja uczyłam się na pustej sztandze robiąc RDL najpierw, potem dopiero normalny martwy. Tutaj też mobilizacja lędźwiowego ma duży wpływ na zachowanie odpowiedniej postawy. Na zdjęciu nie widać, żebyś jakoś mocno miał te plecy zaokrąglone, więc jest to do dopracowania. Ja się dużo rozciagam, sklony z prostymi plecami stojąc, sklony siedząc w rozkroku, wszystko do momentu, gdy mam proste plecy, jak tylko widzę, że podczas sklonu zaczynają się zaokraglac, to nie
@pheroni: Rozumiem, chodzi Ci zapewne o przodopochylenie miednicy. Ostatnio sobie załatwiłem do mojej "piwnicy" lustro i starałem się robić martwy na prostych nogach do momentu, do którego plecy miałem proste.

Dzięki za odpowiedz.