Aktywne Wpisy
![Sla_Voy](https://wykop.pl/cdn/c0834752/7ab1e0f9d5d63d0200bd9a76179510c496aa41fa2693214918d7d1d642ffafa7,q60.png)
Sla_Voy +57
No i jeb :/
Nie najeździłem się za dużo. Ledwie 500 km ponad pierwsze 1k km docierania i jazdy jak emeryt.
Gość wjechał na czerwonym. Świeży kierowca, prawie rok prawo jazdy. Nic mi ani jemu się nie stało.
Nagranie - https://youtu.be/pJf35-5JzVo
#motoryzacja #polskiedrogi #kolizja #stluczka #shithappens #hyundai #samochody #wypadek
Nie najeździłem się za dużo. Ledwie 500 km ponad pierwsze 1k km docierania i jazdy jak emeryt.
Gość wjechał na czerwonym. Świeży kierowca, prawie rok prawo jazdy. Nic mi ani jemu się nie stało.
Nagranie - https://youtu.be/pJf35-5JzVo
#motoryzacja #polskiedrogi #kolizja #stluczka #shithappens #hyundai #samochody #wypadek
![Sla_Voy - No i jeb :/
Nie najeździłem się za dużo. Ledwie 500 km ponad pierwsze 1k k...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/55c4edc0daa4f147c7bc4552d9d1cf32f1c1d2ffe9d27dbcc389fbd62804f12a,w150.jpg)
źródło: comment_1581816635jB7BK2elmBOmQGhV6lE6FA
Pobierz![lagomorph](https://wykop.pl/cdn/c3397992/lagomorph_DMgEZBVQSt,q60.jpg)
lagomorph +525
Może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego deweloperzy marnują cenną przestrzeń przeznaczając na wysokość mieszkań ponad 2 metry? Powinno się wyznaczyć nowy standard i budować na maks 190. Ja mam akurat 190 cm więc mi to pasuje, a jak ktoś jest troszkę wyższy, to zawsze może się schylić. Dzięki takiej oszczędności może udałoby się zamiast 10 pięter budować 11 przy takiej samej wysokości bloku?
#koalicjadeweloperska #nieruchomosci
#koalicjadeweloperska #nieruchomosci
* Leaf - problemy z szybkim ładowaniem od wielu lat - powód? Brak systemu zarządzania temperaturą - kwestia śmieszna przy bateriach w elektrykach. Pojemność baterii spada do ~50% przy 300k km, przy czym Teslą możesz jeździć i 600k km, i nadal masz pojemność baterii +90%. Zapytasz, dlaczego? Jak to możliwe? Odpowiadam - kwestia wypracowanych lat doświadczenia w bateriach (oczywiście w Tesli).
* Ioniq - brak baterii na rynku, dealerzy zostali już poinformowani o trudnej sytuacji. Hyundai przymierza się dopiero do budowy własnej fabryki. Żeby było ciekawiej - zamówienia Ioniq'a przez klientów na 2018 rok zostają anulowane i przeniesione na 2019 rok. Powód podałem linijkę wyżej.
* Bolt - problemy z bateriami. Model z 2018 roku ma je również, przez co niespodziewanie się wyłączają. GM woła do serwisów i je wymienia.
* Mercedes - nawet nie zaczęli produkcji, już mają niedobór baterii. A modele w pełni elektryczne są odkładane na kolejne lata, pomimo, że miały mieć premierę wcześniej (mówię o latach).
* Porsche Mission E - podobno oprogramowanie nie jest do niego gotowe nawet w 50%. Systemy nie działają, ciągle są w fazie rozwojowej. Na ekranie po prawej stronie od kierowcy nie wyświetla się jeszcze nic i nieprędko się wyświetli. Gesty? Brak. System śledzenia gałek ocznych? Również nie działa i nie zadebiutuje z Mission E nawet w 2019 roku.
Mówi się, że będzie to auto bardzo energożerne, ale nie jest to jeszcze pewne. Co może być w nim ciekawe - to to, iż wykorzystuje w instalacji napięcie 800 Voltów, dzięki czemu może być ładowany z mocą 350kW, a co za tym idzie - ma pozwolić na uzupełnienie 80% baterii w 15 minut - lecz nie jest to jeszcze pewne, czas pokaże. I premiera dopiero pod koniec 2019 roku (jak wszystko dobrze pójdzie, jest to czas mocno szacowany).
* VW eGold - brak systemu TMS (aktywny system zarządzania temperaturą baterii) jak i Leaf. Jest to kluczowy element elektryków, jeżeli zależy nam na długowiecznych bateriach. Sprawia on, że bateria nie wyziębia się zbyt mocno zimą oraz nie przegrzewa się podczas ładowania i latem.
Interesuję się elektrykami, więc przybliżyłem sytuację jak to obecnie wygląda. Jak ktoś pisze o dużych konkurentach, którzy zjedzą Teslę to muszę przyznać, iż mam niemały uśmiech na twarzy. Reasumując, jak na razie, konkurenci Tesli mają problemy wieku dziecięcego, dlatego są nadal daleko w tyle. Baterie w elektrykach to nie zabawka, a Tesla jako jedyna wyrobiła sobie je świetnie przy pomocy Panasonica. Mógłbym wychwalać ich baterie, bo jest to "coś" czego nie udało się osiągnąć jeszcze nikomu.
#tesla
@MisiekD: tak jak tesla model 3 (✌ ゚ ∀ ゚)☞
@MisiekD: model 60 kwh na szczęście to rozwiąże, ale nie ma usprawiedlwiienia dla nissana że nie włożyli tego do 40 kwh, to jest absolutne minimum, sprzedawanie elektryka bez
Podczas zamawiania I-Peace trzeba mieć sporo hajsu. Wstępna rezerwacja - 1,5k Euro + przedpłata 15k Euro, czyli w sumie jakieś 70k zł na dzień dobry. Ale to i tak jeszcze
@MisiekD: Ciekawiło mnie, czy radzą sobie z dostarczaniem baterii, czy sprzedaż na razie jest w takich powijakach, że to jeszcze nie problem...
@MisiekD: Myślałem, że I-Peace miał być raczej konkurencją dla modelu X? Ze sprawdzenia na szybko (możliwe, że coś
I tak, I-Pace miał być konkurencją dla X, ale tak naprawdę ten samochód jest o klasę mniejszy. Dziennikarze Electreka nie widzą w nim SUV-a, a bardziej limuzynę. Ich zdaniem wnętrze najbardziej przypomina Model 3, ale to tylko odczucia przestrzeni