Wpis z mikrobloga

Mam straszny problem z #540i #e39

Ładowanie to teraz max 12.4v, jak włączę światła to spada do 11.7v (xenon). Najgorsze że nico trzyma max 10h i po tym czasie leży płasko.

Alternator nowy, akumulator też. Gdzie jeszcze szukać przyczyn? Jakieś przebicie albo zwarcie?

A może to nivo powoduje problemy? Mam możliwość wymiany na sprężyny ale się wacham.. Jakieś dobre zamienniki miechow czy szarpać się tylko na oryginały?

Niestety na drugi dzien auto potrafi siąść i nie odpalić a na liczniku pokazuje 7v :(

W serwisie bmw mi pomogą czy raczej tylko skasują?

Tyle pytań tak mało odpowiedzi..
#bmw #samochody #mechanika
sorek - Mam straszny problem z #540i #e39

Ładowanie to teraz max 12.4v, jak włączę...

źródło: comment_6j8fnYdpccUuLh2PrH3zGWK3iXyXzolB.jpg

Pobierz

Usuwać nivo i wstawić sprężyny?

  • Zostaw nivo dobre jest 46.2% (12)
  • Tnij kurwa tnij! 53.8% (14)

Oddanych głosów: 26

  • 32
@sorek: jak odpalisz wszystkie odbiorniki na włączonym silniku masz mieć w granicach 14,4, jeżeli nie masz dziwnych alarmów albo gpsów to samochód może stać miesiąc i napięcie ma być w granicach 12,5 nie niżej.
@sorek: nivo zostaw - kup zamiennik poduchy w granicach 400-500zl

a co do ładowania to sprawdzić ładowanie na wyjściu - jak będzie dalej tak samo to alternator nowy #!$%@?
@Piratez: właśnie patrzę i jakieś najtańsze mogę dostać 600zł za dwie, ale jakieś lepsze np. Arnott już 2x taka cena niestety. Oryginały to koszt 4x.. Pytanie czy warto kupować te najtańsze.
@sorek: ja do swojej byłej e39 kupowałem coś w okolicach 400-500zł więc zakładam że teraz to te najtańsze. Wykonanie było b. dobre i nie było problemów z nivo. Co nie zmienia faktu, że przeróbka na sprężyny jest banalna i kosztuje grosze. Jeszcze kompresor możesz sprzedać. Jak nie wozisz kamieni to chyba jednak lepiej przejść na sprężyny...
via Android
  • 0
@Piratez
@ScaRRyMaN
@fiszifiszi
@Helsantonio_Montes pobieranie przy zamkniętych drzwiach po 15min takie, wcześniej bylo 0.52a tak więc tak czy inaczej zbyt wysokie mi się wydaje.

Łącząc + z - na jump starterach na silniku miałem lądowanie 13v kiedy w środku pokazywało 12.6v tak więc tu chyba super różnicy nie ma. Do alternatora nie mam jak się dostać bo nie ma tam miejsca.