Wpis z mikrobloga

Tag do obserwowania/ czarnolistowania --> #bordogamedev

Dobry ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Miałem się zabrać za inne rzeczy, ale stwierdziłem że mi się nie chce. To zrobiłem coś zgoła odmiennego, coś, co mi pomoże w przyszłości. Ponad 300 linii kodu, dwa dni, trzy kawy dalej i mam, działający debugger ( ͡° ͜ʖ ͡°) . Menu które otwieram i mogę bawić się różnymi wartościami. Wartości mogę sobie zmieniać w locie, co pomoże mi w przyszłości w wielu rzeczach, takich jak wybrać odpowiednie ustawienia do auta by zachowywały się jak najlepiej, podpicować zawieszenie i tak dalej. Niektóre wartości nie powinny być publicznie i niepotrzebnie je dodawałem, no ale to wszystko jest we wczesnej fazie. Zrobiłem przy okazji tez, w wielkim uproszczeniu, bazę pod przyszły system zapisu i wczytywania, bowiem dane z debuggera zapisuje do pliku .txt w czytelnej formie, przykładowy plik zamieszczę w komentarzu. Jedyna rzecz której brakuje mi na teraz to przywrócenie domyślnych wartości.

Pierwsze efekty już widać, niestety nie zamieściłem tego we filmie (bo chciałem pokazać jak można popsuć grę xD), ale zauważyłem, że maluch przy użyciu oficjalnych danych, ale ze zmienioną wartością RPM do 4500 przyspiesza do 60km/h w ciągu 9.5 sekundy. W rzeczywistości osiąga tę prędkość w 11.3 sekundy, wg wiki. Więc, jesteśmy blisko.

Nie zgłębiałem jeszcze dokładnie dokumentacji i przykładów użycia wheel collidera, więc wartości albo podebrałem z kontrolera, albo są domyslne, albo losowe. No ale, mając taką bazę w przyszłości będzie lepiej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dziękuje koledzy i koleżanki że jesteście i wspieracie (ʘʘ) gdyby nie odzew nie wiem czy chciałoby mi się ciągnąć ten projekt dalej, a na pewno nie w tym tempie.


#gamedev #unity3d #unity

Standardowo, wołam plusujących poprzedni wpis, i standardowo, proszę mnie zjechać jak nie chcecie być wołani.
@SonyKrokiet, @xandra, @sorek, @PawelW124, @henieknw, @Kuduaty, @zygfryd0, @waveq, @hgter, @BadzLepszy, @Radziwil172, @KIruko, @denerwujesie
TymRazemNieBedeBordo - Tag do obserwowania/ czarnolistowania --> #bordogamedev

Dob...
  • 10