Wpis z mikrobloga

Gość chciał przejechać Teslą Europę a skończyło się na tym, że autopilot rozbił mu auto...

... guys this is it. The road trip is over. I'm sorry.

Vehicle was engaged on Autopilot at 120 km/h. Car suddenly veered right without warning and crashed into the centre median (edit: divider at the exit fork). Both wheels (edit: one wheel) completely shattered, my door wouldn't even open correctly. I'm unharmed


"Tesla Model 3 Road Trip"
#tesla #elonmusk #motoryzacja #telsamodel3 #tesla3
M.....9 - Gość chciał przejechać Teslą Europę a skończyło się na tym, że autopilot ro...

źródło: comment_FpX4IlT2rVuk4CNHu0QZwmbvNZBqBHTT.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
@Moris299: tak twierdzi ale trzeba by było zobaczyć nagranie video. Koleś nie ma ubezpieczenia na europe i może teraz winę zwalać na autopilota, aby się ubezpieczyć. Ludzie w trudnych sytuacjach potrafią naginać fakty.
  • Odpowiedz
@Moris299: Nie. To kierowca rozbił samochód. Jeśli mam włączony abs w samochodzie to nie zwalnia mnie to z odpowiedzialności o nieuważne hamowanie. Poza tym jeśli nawet nawigacja potrafi czasami świrować i gubić zasięg to jak trzeba niemyśleć, że autopilot będzie pracował idealnie?
  • Odpowiedz
@LooZ: co to znaczy brakiem wymaganych dokumentów?

Bo to brzmi na zasadzie: kupiłeś pan telefon w Polsce to w niemczech już może nie działać wcale i nic nam pan nie zrobisz.
  • Odpowiedz
@FLAC: Nie ma homologacjii na Europe, nie ma eurpejskiej wersji ładowarki. Co innego chyba kupić w Niemczech i używać w Polsce, a przewozić świeżo wypuszczony samochód elektryczny ;)
  • Odpowiedz
@LooZ: w takim razie jest to samochód z blokadą regionalną, bo wystarczy, że przekroczysz granicę o metr i producent może cię olać w razie kłopotów
  • Odpowiedz
@LooZ: to jakie to ma znaczenie, skoro po premierze modelu w Europie, amerykańska wersja nadal będzie taka sama, jak dzień przed premierą modelu europejskiego, więc to dla mnie żaden argument. Wersja amerykańska nagle magicznie staje się kompatybilna z europejskimi standardami?
  • Odpowiedz
@FLAC: Przecież ci już pisałem. Tesla nie ma części zapasowych, nie ma przeszkolonych serwisantów ani procesów serwisowych więc odmówiła "nadzoru" nad tą wycieczką po Europie.
  • Odpowiedz
@LooZ: i tu jest przewaga samochodu spalinowego którego da się naprawić w każdym warsztacie i nie potrzebujesz błogosławieństwa producenta na wycieczkę zagraniczną ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@LooZ: no nie miłego dnia tylko nie potrafisz przyznać tego, że Tesla wypadła bardzo słabo. Wydajesz na auto kilkaset tysięcy i masz więcej ograniczeń niż przy samochodzie spalinowym.
  • Odpowiedz
@LooZ: i tu jest przewaga samochodu spalinowego którego da się naprawić w każdym warsztacie i nie potrzebujesz błogosławieństwa producenta na wycieczkę zagraniczną ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@FLAC: myślę, że gdyby Ford wypuścił nowego Mustanga najpierw tylko w USA to... w Polsce też by nie mieli części zamiennych ani nie byli by przeszkoleni. A pan zdzichu z warsztatu by ci też odmówił bo ciężko dostać jakiekolwiek części
  • Odpowiedz
@Moris299: jednak w samochodach spalinowych masz możliwość improwizacji. A Tesla jeszcze zdalnie zablokuje auto dla twojego bezpieczeństwa albo wyłączy połowę funkcji bo masz kabelek wymieniony na taki który nie jest namaszczony przez muska. Trochę jak Apple ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I ja to mówię nie dlatego że jestem przeciwnikiem Tesli bo chętnie bym ją posiadł ale nie jako pierwszy i główny samochód. Gdybym miał 350k złociszy to
  • Odpowiedz
@FLAC: Nie chrzań. Jak mają diagnozować/naprawiać auto na stacjach serwisowych bez sprzętu do testowania, przeszkolenia i części? Zresztą nieoficjalnie mu pomagali - ale jak koleś zrobił szopkę (zbierał kasę za możliwości przejażdżką autem) w internecie i zaczął kombinować z łączeniem amerykańskiego auta z europejskimi superchargerami (inne wtyczki a przede wszystkim brak implementacji poboru opłat za ładowanie) na Pejs-Zbuku to się centrala wk### i się wparcie pod stołem skończyło.
  • Odpowiedz
Nazywanie tego gunwa autopilotem to nie zwykłe marketingowe nadużycie ale zwyczajne kłamstwo


@Saeglopur: Przeczytaj sobie co to jest autopilot - system w Tesli dokładnie odpowiada jego definicji. To asystent kierowcy/pilota który wymaga ciągłego nadzoru ze strony człowieka. Jak tempomat przykładowo. Człowiek ma obowiązek być gotowym do przejęcia sterowania w każdym momencie. I tyle.

definition of an autopilot system, from Wikipedia:

“...[A] system used to control the trajectory of a vehicle without
anon-anon - > Nazywanie tego gunwa autopilotem to nie zwykłe marketingowe nadużycie a...

źródło: comment_04tUxDVKoNQLozN5tsTP1Y12NIIFGvCH.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
który wymaga ciągłego nadzoru ze strony człowieka.


@anon-anon: To tylko tak spytam - po co ta funkcja, skoro tak czy siak muszę ciągle pilnować drogi i być w stanie złapać za kierownicę? Teoretycznie w takim razie nie mogę nawet mieć obu rąk zajętych żeby coś zjeść jak ten typ, więc czym to się różni od trzymania ciągle jednej ręki na kierownicy?
  • Odpowiedz