Wpis z mikrobloga

Od tygodnia jestem posiadaczem tego autka. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak na moje potrzeby sprawdza się idealnie. Bardzo dynamiczny i nie muszę jeździć dookoła, żeby znaleźć miejsce parkingowe. Silnik 1.0 tsi, 5-biegowy manual. Moje spalanie od odebrania w salonie - 6,8 litra/100km. Zapłaciłem łącznie 52300 złotych.

#motoryzacja #samochody #chwalesie #wygryw
martinty - Od tygodnia jestem posiadaczem tego autka. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak na moje potrzeb...

źródło: comment_cYZboNSKQn47ym4181wdOPZ7U0ndi3JY.jpg

Pobierz
  • 174
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Moj 19letni wolnossacy diesel


@bemol14: za niedługo to przy wjeździe do jakiegokolwiek większego miasta, takie auta będą z automatu utylizowane ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@dplus2 no no, tyle to kosztuje duster z ledwie manualna klimą i dywanikami gumowymi :D

@unstyle czekam juz od paru lat na te pseude eko przepisy i jakos dalej jeżdżę po Katowicach śmiejąc się na światłach jak komus zaczyna wypalać sie DPF przy 7k obrotów i przy okazji wypalając asfalt pod tłumikiem
  • Odpowiedz
@Czopelka: tą samą zagrywkę zrobiła u mnie Toyota obiecując spalanie na poziomie 5l gdzie realnie średnio auto mi pali 7l. To są testy laboratoryjne, które nie mają nic kompletnie wspólnego z jazdą w trasie. Jak narazie "Citroen" i "Peugeot" udostępniają na swojej stronie realne spalanie swoich pojazdów które jest tworzone przy pomocy kierowców.
  • Odpowiedz
@don_martino: 52k musisz dać wszędzie za auto takiej klasy w miarę z rozsądnym wyposażeniem. Zobacz Toyotę Aygo, Renault Twingo, Citroena C1 itp. Spalanie 6.8 jest standardowe i nie będzie ono niższe(jedynie jak silnik spalinowy odciąży elektryczny) takie same spalanie znajdziesz w autach o podobnej klasie
  • Odpowiedz
@dplus2: Co nie zmienia faktu ze Dacie sa w miare korzystne cenowo (nie wiem jak z trwałością i awaryjnoscia). Mi osobiscie bardziej sie podoba Dacia Sandero Stepway
  • Odpowiedz
@Matrix019: @Matrix019: 52 tysiące to dużo, zważając że dostaniesz za to nową fiestę z lepszym 1,0 ecoboost. Wiem i jestem świadom że turbodoładowane 1,0 jest często bardziej dynamiczne od 1,6 wolnossącego w większej budzie. A teraz mi powiedz czy taka fiesta też nie jest autem miejskim? Co do spalania, 6,8 l nie robi wrażenia. Ojciec ma Civica VII gen z salonu, kupił w 2006, od tego czasu odwiedza
  • Odpowiedz
@don_martino: Wszystkie jednostki turbodoładowane są obliczone na średnio 200k kilometrów nie więcej. Nie ma co porównywać poczciwych V-Tec od Hondy czy VVTI od Toyoty do TSI, EcoBoost czy TCE. Za 52k możesz dostać też Renault Clio, Citroena C3, Toyote Yaris którą posiadam czy inne auta podobnej klasy. Ceny samochodów klasy Up'a i Polo czy Ka i Fiesty mają wspólny pułap cenowy na pewnym poziomie wyposażeniowym. Zostało to stworzone dlatego, że
  • Odpowiedz
@don_martino: Tutaj można mówić co komu odpowiada. Mireczkowi najwidoczniej takie autko odpowiadało i Polo nie było mu potrzebne. Tak 4 lata temu moi staruszkowie sprzedali C1 którą jak pamiętam za małą kasę też nie kupili ale z tego powodu, że żadne inne auto nie mieściło nam się do garażu bo stał w nim jeszcze Grand Vitara XL-7 i było na tyle miejsca, że zmieściłoby się Aygo, C1 czy 500. I
  • Odpowiedz
Fiesta też jest autem miejskim ale często oferowanym na większym silniku (bodajże 1.2 EcoBoost z tego co kojarzę)


@Matrix019: nie ma czegoś takiego jak 1.2 ecoboost. jest 1.0eb, 1.5eb (niemontowany dotychczas w Fiescie, 4-cylindrowego nigdy nie było w fiescie i nie będzie, 3-cylidrowy ma napędzać wersję ST, w poprzedniej gen. ST był 1.6eb 4-cyl., ten sam co w focusie mk3 przed liftingiem), prócz tego wolnossący 1.25 i chyba 1.4. plus
  • Odpowiedz