Aktywne Wpisy
![Krs90](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Krs90_as5lNtoDro,q60.jpg)
Krs90 +55
#gry #cyberpunk2077 #pcmasterrace
Piękne to czasy w których żeby zagrać na najwyższej jakości w 1440p i RT w 60 fpsach potrzebujesz DOSŁOWNIE najlepszej konsumenckiej karty jaka w ogóle istnieje. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Piękne to czasy w których żeby zagrać na najwyższej jakości w 1440p i RT w 60 fpsach potrzebujesz DOSŁOWNIE najlepszej konsumenckiej karty jaka w ogóle istnieje. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
![Krs90 - #gry #cyberpunk2077 #pcmasterrace
Piękne to czasy w których żeby zagrać na na...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/51b705c518b8700a1d17cd20d3897c2ee9e45de2393da1165c968d2b607ada52,w150.png)
![Deadend](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Deadend_oFzbCO1qib,q60.jpg)
Deadend +259
![Deadend - #heheszki #humorobrazkowy #angielski](https://wykop.pl/cdn/c3201142/e8a485c728d8f7a428945e50c33edf54442861a7b0d02f8069e60933b0e2adc9,w150.jpg?author=Deadend&auth=091ea5e7653f681bceb68ca8c8f17178)
Co nowego w wersji 0.2?
Nowe obiekty i elementy:
- garaże przy wyjeździe z boxów
- skrzynki elektryczne
- normalmapy dla elementów betonowych (między innymi rampa w boxach)
- normalmapy i specmapy dla tarek
- "rynny" betonowe przy nitce toru i tekstury dla nich na podstawie zdjęć mrFloyd
- pęknięcia na nawierzchni asfaltu i w miejscach łączeń
- tekstury maskujące łączenia asfaltu i terenu
- furtka i przejście między barierkami na prostej start-meta
- sporo nowych pasów i kerbów
- nowy layout (club)
- poprawiony visual (póki co nadal robi za fizykę)
Poprawki:
- wygładzone linie
- poprawiona budka sędziowska zgodnie ze zdjęciami mrFloyd
- nowe tekstury płaskich tarek na podstawie zdjęć mrFloyd
- nowe tekstury pasów na podstawie zdjęć mrFloyd
- nowe tekstury szyldów na budynku głównym na podstawie zdjęć mrFloyd
- nowe tekstury asfaltu na podstawie zdjęć mrFloyd
- poprawione położenie wielu obiektów, między innymi drzew i linie
Zapraszam do obserwowania naszego tagu #aclmodteam, gdzie wrzucamy postępy prac i kulisy powstawania modu do gry #assettocorsa Tor Kielce.
#simracing #mody #gamedev