Wpis z mikrobloga

BMW M4 Cabrio F83 (2014-2017)
3,0l R6 twinturbo 431KM
0-100km/h - 4,6s (4,4 s ze skrzynią Drivelogic)

F83 bazuje na M4 Coupe F82. Różnice wizualne są marginalne i wynikają jedynie z mechanizmu składania dachu. Wersja otwarta jednak traci sporo na sztywności, a dodatkowa waga znacznie obniża osiągi (0,3s w sprincie do setki).

Jakby ktoś chciał poprawić deko osiągi od 2016 roku można dokupić pakiet
Competition, w którym zwiększono moc silnika do 450KM i uszczknęli 0,1s do setki.

Ceny M4 Cabrio zaczynają się od 413 100 PLN, czyli 30k zł więcej niż za Coupe. Pakiet Competition to koszt kolejnych ~40k zł.

W 2017 roku model przeszedł delikatny lifting, zmienione zostały tylko przednie i tylne światła.

Co ciekawe z europejskich salonów zniknie niedługo BMW M3 i nie wynika to z obniżenia norm emisji spalin, bo normy nie uległy zmianie, a ze zmiany sposobu badania emisji. Do tej pory stosowany był kontrowersyjny NEDC (New European Driving Cycle), który dawał wyniki laboratoryjne i wykazane tam spalanie było wręcz nie do uzyskania w realnych warunkach. Nowa metoda WLTP (World Harmonized Light Vehicles Test Procedure), ponoć daje bardziej realne pomiary i przez to M3 nie spełnia obowiązujących kryteriów. BMW M3 ma powrócić wraz nową generacją serii 3 w 2020 roku.
------------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj
#ciekawostki
#carboners #carspotting #bmw #m4 #cabrio #f83 #prawilnebmw #warszawa #r6
Pobierz superduck - BMW M4 Cabrio F83 (2014-2017)
3,0l R6 twinturbo 431KM
0-100km/h - 4,6s ...
źródło: comment_qKa8R9XyQSyQNo1aeq7NSHMVlYqTA4WH.jpg
  • 5
Patrzac na cyferki bez sensu zakup. Walenie konia do samochodu ktory jest 0.4 sekundy szybszy od coupe z silnikiem o tej samej pojemnosci.