Aktywne Wpisy
ChickenDriver2 +30
#pracbaza
Klęska urodzaju.
Wygrałem rekrutację w firmie A. Dostałem ofertę. Przyjąłem ale na wypowiedzeniu (3 m-ce), krótko po jej przyjęciu dostałem zaproszenie w firmie B do rozmowy w sprawie pracy w fajniejszym zakresie, w większej firmie, z lepszymi opiniami na GW i w ogóle. Poszedłem pogadać, bo co mi szkodzi. Rzuciłem jeszcze większy hajs niż przyjąłem w A i tyle. No i po około miesiącu od przyjęcia oferty A, firma B złożyła
Klęska urodzaju.
Wygrałem rekrutację w firmie A. Dostałem ofertę. Przyjąłem ale na wypowiedzeniu (3 m-ce), krótko po jej przyjęciu dostałem zaproszenie w firmie B do rozmowy w sprawie pracy w fajniejszym zakresie, w większej firmie, z lepszymi opiniami na GW i w ogóle. Poszedłem pogadać, bo co mi szkodzi. Rzuciłem jeszcze większy hajs niż przyjąłem w A i tyle. No i po około miesiącu od przyjęcia oferty A, firma B złożyła
Fennrir +119
Niezła #patodeweloperka w #katowice przebijająca chyba nawet wrocławskie nadbudówki: trzykondygnacyjna nadbudowa stanowiąca połowę wysokości budynku. Kamienice są w ewidencji, ale konserwator najwyraźniej problemu nie widzi, co innego gdyby szaraczek chciał wymienić okna, wtedy już by była "ingerencja w wygląd zabytku". IMO powinien być bezwzględny zakaz nadbudowywania zabytkowych kamienic (z jedynymi dopuszczalnymi wyjątkami w celu odtworzenia oryginalnej wysokości czy wyrównania pierzei), bo to co się dzieje w ostatnich latach to jest kompletna patologia.
3,0l R6 twinturbo 431KM
0-100km/h - 4,6s (4,4 s ze skrzynią Drivelogic)
F83 bazuje na M4 Coupe F82. Różnice wizualne są marginalne i wynikają jedynie z mechanizmu składania dachu. Wersja otwarta jednak traci sporo na sztywności, a dodatkowa waga znacznie obniża osiągi (0,3s w sprincie do setki).
Jakby ktoś chciał poprawić deko osiągi od 2016 roku można dokupić pakiet
Competition, w którym zwiększono moc silnika do 450KM i uszczknęli 0,1s do setki.
Ceny M4 Cabrio zaczynają się od 413 100 PLN, czyli 30k zł więcej niż za Coupe. Pakiet Competition to koszt kolejnych ~40k zł.
W 2017 roku model przeszedł delikatny lifting, zmienione zostały tylko przednie i tylne światła.
Co ciekawe z europejskich salonów zniknie niedługo BMW M3 i nie wynika to z obniżenia norm emisji spalin, bo normy nie uległy zmianie, a ze zmiany sposobu badania emisji. Do tej pory stosowany był kontrowersyjny NEDC (New European Driving Cycle), który dawał wyniki laboratoryjne i wykazane tam spalanie było wręcz nie do uzyskania w realnych warunkach. Nowa metoda WLTP (World Harmonized Light Vehicles Test Procedure), ponoć daje bardziej realne pomiary i przez to M3 nie spełnia obowiązujących kryteriów. BMW M3 ma powrócić wraz nową generacją serii 3 w 2020 roku.
------------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj
#ciekawostki
#carboners #carspotting #bmw #m4 #cabrio #f83 #prawilnebmw #warszawa #r6
Komentarz usunięty przez autora