Wpis z mikrobloga

Tak jak kolega @TheHamlet napisał, pamiętaj o częstszej niż normalnie wymianie świec, co 15-20k km. Generalnie najlepiej pilnuj tego co masz w instrukcji od lpg. Z ważnych rzeczy jest jeszcze sprawdzanie luzów zaworowych co jakieś 30k. U mnie po przejechaniu 35k na gazie musiałem go dać na regulacje luzów zaworowych, a w tym modelu jest lipa bo nie ma automatycznej regulacji.
  • Odpowiedz
@ThorPL: Jak cewka jebnie to silnik dosłownie zaczyna chodzić jak ciągnik. Po prostu jeden z cylindrów nie jest odpalany.

@adwas89: Racja! Ale pod warunkiem że nie masz 1.8. Tam luzy są kasowane hydraulicznie.
Objawem wypalonych zaworów będzie gaśniecie auta jak wcisniesz sprzęgło i puścisz gaz. Np przy dojezdzaniu do swiateł
  • Odpowiedz
@strikingsurface: Pompa paliwa jest głównie chłodzona przez przepływające przez nią paliwo a nie przez to, że jest w nim zanurzona. Zanurzenie w dużo mniejszym stopniu wpływa na chłodzenie, tym bardziej, że obudowa pompy paliwa z często wykonana jest z tworzywa, które słabo odprowadza ciepło.
  • Odpowiedz