Wpis z mikrobloga

  • 0
@NewEpisode Tez mam bravo ale zwykle 1.4 bo w t-jet do 2010 roku byla awaryjna oplowska skrzynia co mnie troche przerazilo. Teraz zaluje bo mocy brakuje na trasie. Tak czy inaczej swietny wybor!
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan no tak do 2012 roku, odkąd to całkiem spoko motor, to w sumie rewelacji nie ma. A nawet bym powiedział, że to silnik podwyższonego ryzyka. Poza nagarem, to przede wszystkim źle zaprojektowane tłoki i pierścienie przez co w---------y na prawdę dużo oleju a przynajmniej te z którymi się spotkałem. A kto zaniedbał sprawdzanie stanu oleju to miał szybko przytarty wałek rozrządu. Ogólnie ten silnik to nie tragedia ale moim zdaniem
  • Odpowiedz
Poza nagarem, to przede wszystkim źle zaprojektowane tłoki i pierścienie przez co w---------y na prawdę dużo oleju

@koleszka2000: to druga generacja silników TFSI(EA888 z łańcuchem rozrządu), nie pierwsza(EA113 z paskiem) o której mowa.... Najwięcej w internecie do powiedzenia na temat tych silników mają ci co nie potrafią nawet rozróżniać tych silników. I tak się te wykopowe p--------o wyznafców fiata tipo kręci...
  • Odpowiedz
Ludzie, chłopak się cieszy z auta, a wy mu nawijacie makaron, że Passeratti lepszy...

@vostok: ani passat nie jest lepszy od bravo, ani bravo nie jest lepsze od passata bo to inne auta w innym celu stworzone, tymczasem obie strony obsrywają się jakby im dziecko zabrali. Ja tymczasem tylko tępię niewiedzę i debilne szydzenie Januszy, którzy się nie znają.
  • Odpowiedz
poczekaj aż ci skrzynia p--------e. Zarówno oplowska jaki i fiatowska jest do bani

@banowiec: no i w sumie co to zmienia Januszku? Wyda 1000zł i będzie jeździł dalej... Koszty śmieszne, dla niektórych niektórych co myślą, że w auto nic nie włożą są to "astronomiczne" kwoty xD
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan xDDD w------e w tego fiata typie, chciałeś wady tego silnika to ci podałem. Wiem, że chodzi ci o ea113 który już chyba był w produkcji od 2004-2005 o ile mnie pamięć nie myli. I dalej uważam, że są lepsze motory i dalej podtrzymuje, że w---------ą olej, może nie w takim stopniu jak pierwsze ea888 ale jednak. Powiem ci tak: chcesz to się spuszczaj nad Pastuchem z TFSI, nic mi do
  • Odpowiedz
i dalej podtrzymuje, że w---------ą olej, może nie w takim stopniu jak pierwsze ea888 ale jednak.

Powiem ci tak: chcesz to się spuszczaj nad Pastuchem z TFSI,

@koleszka2000: kolejny wykopowy nieudacznik nie umiejący czytać na czarną xD więcej dyskutował nie będę bo nie ma z kim. To nawet dyskusja się nie nazywa bo wtedy potrzeba używać argumentów jak inteligentni ludzie, zamiast się tlyko pluć i przekrzykiwać jak gimbusy kto komu
  • Odpowiedz
  • 1
@SpokojnyPan Z kim nie rozmawialem to kazdy twierdzil ze uzywki nie warto a regeneracja kosztuje 2400. I z tego co wiem to nie raz na pol miliona tylko potrafila I przy 100 tys pasc
  • Odpowiedz
@Zielony34: @NewEpisode:
Generalnie to T-jet bardzo lubi się z popularnym turbo TD04, do tego kilka klamotów i spokojnie dociągasz do 300hp. Gość z filmu zrobił na takim zestawie 112 000km bez powazniejszych napraw - T-jet to pancerny silnik.

Obowiązkowo po zakupie powinieneś zmienić mapy i dociągnąć do tych 170KM bez żadnych skutków ubocznych

No i ból d--y passaciarzy jak ich bierze "Punciak" bezcenny XD
kobiaszu - @Zielony34: @NewEpisode: 
Generalnie to T-jet bardzo lubi się z popularny...
  • Odpowiedz
@borjaki: Te dokładki raczej bez szału.
Co do LED vs Xenon to wiele zależy od producenta danego oświetlenia.
Przy zwykłych LEDach nie ma jakiejś wielkiej różnicy na korzyść, zabawa zaczyna się przy światłach matrixowych - takich jak są w Oplu czy Audi, wtedy LED pokazuje swoją przewagę.
  • Odpowiedz
@sorek: a jaki to rocznik tego E46 abstrachując od porównania z Fiatem OPa? Bo wg tego, co podajesz to zalatuje kapciem z 1999-2000r. Kombi czy sedan ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Cripex tam.jest jedną skrzynia pod 1.4 150km od opla i tam waliły się łożyska a w skrzyniach fiatowskich przy innych silnikach nie ma problemu ja mam 1.9jtd i zero problemów przy 200tys
  • Odpowiedz