Wpis z mikrobloga

@zorq: @inrzynier: jeszcze nie słyszałem o V w F30 ani o dwusprzeglowych skrzyniach w tych autach. Zwykły ZF. Faktycznie głupio napisałem generalizując co do całości marki.

@rosa__: ale X2 jest tak świeże, że to zupełnie nie ten kierunek, wyżej jest info, ze to F30, wiec ZF.
  • Odpowiedz
  • 0
@FELIX90 absolutnie się zgadzam i bronię Twojego stwierdzenia. Jak dla mnie w BMW (oprócz topowych wersji M-Power) nie istnieje silnik w układzie V (bo 4.4 mega awaryjne i mało tego) oraz do końca lutego nie było żadnej skrzyni dwusprzęgłowej w nowszych modelach (seria F i G).
  • Odpowiedz
@rosa__: Ale na wykopie czego byś nie napisał, to ci znajdą zaraz argument. Nawet jeśli to był prototyp albo wersja wyścigowa, to ktoś go wywlecze, żeby udowodnić, ze nie masz racji :D.
Tutaj od początku jest gadka o F30 a wyciągają jakieś smoki z topu M albo luksusowe siódemki, gdzie zupełnie ani zdjęcie, ani model ze sobą nie pasują, ale cooo tam :D. Ważne, ze nie masz racji!
  • Odpowiedz
@FELIX90: A to sorry. Dla mnie ten czas przejazdu nie jest niczym nowym. Kraków: Od os. Oświecenia do Rondo Ofiar Katynia. Dystans: mniej niż 8 km. Czas przejazdu rano: około 35 minut. Czas przejazdu po pracy: 35-45 minut.
W Krakowie takie korki to norma (i to też z winy kierowców - głupich jak but szczerze mówiąc. Aż mi wstyd, że też mam blachy KR) Gorzej jak jest jeszcze jakaś stłuczka czy
  • Odpowiedz
@Leber88: ja w związku z tym, ze mieszkam na jednym krańcu miasta a prace mam na drugim, zawsze jeżdżę dookoła. Trasa dłuższa, ale jazda płynna i zajmuje 40 minut o każdej porze. Dziś jakoś wcześniej wstałem, wcześniej byłem w samochodzie i tknęło mnie, żeby sprawdzić.
Nie bez powodu największy korek miałem na Krakowskiej ( )
  • Odpowiedz
Nawet jeśli to był prototyp albo wersja wyścigowa, to ktoś go wywlecze, żeby udowodnić, ze nie masz racji :D.


@FELIX90: XDDD

DCT i silniki V w BMW tylko w prototypach i wersjach wyścigowych, ehh
  • Odpowiedz