Wpis z mikrobloga

Potrzebne mi opinie o czipach proracing. Mam tu na myśli takie boxy, które podłącza się do silnika przez specjalną wtyczkę. Producent, firma proracing obiecuje, że po podłączeniu nastąpi zwiększenie mocy silnika, zwiększenie momentu obrotowego, spadek spalania, i tak dalej. Szczerze mówiąc, ciężko mi uwierzyć w te zapewnienia, bo taki proracing do mojego autka, kosztuje coś ledwie około 250 cebulionów. Chociaż z drugiej strony, opinie rzekomych użytkowników proracing, jakie znalazłem na forach, fb, i tak dalej, rzekomo potwierdzone wykresami z hamowni, sugeruję, że jednak czip proracing daje radę. Jak myślicie, jest sens inwestować w coś takiego?

#proracing #opinie
  • 67
  • Odpowiedz
Warto za 250 cebulionów do peugeota 307 1.4 16V 88km? Powinno dać ok 12% wiec tak do 98 kunia. Jeżdżę trasy i na autostradzie to wysokie obroty są przy 140, a tak to by ciszej było może i może oszczędniej, bo im wyżej jak 100 to już spalanie rośnie troszka, a tak to by było coś lepiej. Ktoś wie jak to do wolnossaków takich działa? bedzie te np 95 konia i ogólnie
  • Odpowiedz
@bazant1226: Jak dla mnie warto. Wzrost mocy nie jest ogromny, bo to wolnossący jednak dynamika się zmienia. Auto lepiej przyspiesza i reaguje na pedał gazu. Moment też jest większy, co przekłada się na nasz komfort. A 250 zł to nie są wielkie pieniądze.
  • Odpowiedz
No ta różnica wynika przede wszystkim ze specyfikacji, wszystko masz wyjaśnione na stronie proracing w opisach poszczególnych modeli. Opierając się na tym samym przykładzie – unicate xt to najnowsza generacja z technologią multimap, przeznaczone zarówno dla diesla z common rail, jak i dla benzyniaków. Sama sobie programujesz i dopasowujesz ustawienia pod siebie. Zwykły unicate jest wyłącznie dla diesli i tutaj też możesz sobie programować. Jak widzisz, różnica spora, oba zresztą wprowadzono na
  • Odpowiedz
@kaja-ostrowska @sebastian-krasny Ja powiem tak boxa mam od roku ProRacing Chip Box OBD2 ale nie używałem bo silnik czekał na remont, i już odpowiadam mam nową turbinę koszt 1600pln plus nowy kat i masę nowych czujników remont 5tys. Jeździłem tydzień bez boxa i było mega jak to mój mechanik powiedział uważaj bo jest dzik, dziś podpiąłem boxa i reset zrobiłem może z 20km i już wiem że jest wielka różnica, sam producent
  • Odpowiedz
Przeczytałem większość opinii o chipach pro racing i trochę mnie dziwi ich skrajność, bo u mnie wzrost mocy to jedno, a fakt, że nawet magik z warsztatu się nie kapnął, że coś było kręcone to drugie. Włożyłem chipa po przeglądzie rok wcześniej i wyciągnąłem chwilę przed kolejnym – zero sugestii, że coś się za szybko zużyło, brak śladu w komputerze. Za to superosiągi na trasie, mniejsze zużycie paliwa (co doceniam zwłaszcza po
  • Odpowiedz