Aktywne Wpisy
xoxo900 +86
Moi rodzice są typową parą Janusz i Grażyna. Biedni, oszczędni. Mam dwóch braci i jedną siostrę. Mój ojciec jest Januszem takim który matce w domu nie pomaga, bo jest godny zajmowania się wyłącznie męskimi sprawami naprawami i samochodem. Matka od urodzenia dzieci była w domu sprzątaczką i kucharką, do pracy nie chodziła bo zajmowała się dziećmi, pierwsze dziecko urodziła w wieku 26 lat. Mój ojciec i moja matka oboje pochodzą z biednych
cichooo +200
Jak zostać znienawidzonym przez tirowców, czyli poradnik jak zostać busiarzem
Z okazji tego, że się nudzę w trasie postanowiłem napisać poradnik jak zacząć pracę jako "busiarz" na międzynarodówce + kilka uwag ode mnie i być może pro tipów, których nauczyłem się przez około 3 lata pracy w transporcie, nie tylko za kierownicą, ale też i za biurkiem.
Na czym polega praca "busiarza"?
Na tym samym, czego każdego kierowcy, transportującego towar z punktu
Z okazji tego, że się nudzę w trasie postanowiłem napisać poradnik jak zacząć pracę jako "busiarz" na międzynarodówce + kilka uwag ode mnie i być może pro tipów, których nauczyłem się przez około 3 lata pracy w transporcie, nie tylko za kierownicą, ale też i za biurkiem.
Na czym polega praca "busiarza"?
Na tym samym, czego każdego kierowcy, transportującego towar z punktu
#proracing #opinie
@maciej-kalina: No dokładnie. W mojej opinii, dla tych dodatkowych kilkunastu czy więcej koni, warto wydać dwie stówki
@bartassw: Już się pojawiły pierwsze opinie. Wychodzi na to, że ten cały ProRacing ODB3 to po prostu jest to nowsza wersja chipa OBD2. Z tego co piszą ludzie, ODB3 jest szybszy i ma dodaną funkcję, dzięki której po zgaszeniu silnika nie pobiera prądu i całkowicie się dezaktywuje. Urządzenie ma ponadto bardziej rozbudowany układ elektryczny,
@bartassw: coś się
Pozwolę sobie zawołać. Gdzie to cudo jest w cenie 200zł?
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
https://www.youtube.com/watch?v=i-yky-PgcdI&feature=youtu.be
W opisie filmu podali:
Oto cichy bohater naszego testu. Cenowo produkt marki ProRacing plasuje się między oboma bezpośrednimi konkurentami, jednak tylko on potrafił zmienić spokojną rodzinną Mareę w prawdziwego potwora. Podczas badania na hamowni uzyskaliśmy niebywałe 150 KM i 265 Nm, czyli odpowiednio o 25 KM i 44 Nm więcej niż w serii! Czyżby wszystko pięknie? Niestety...
W trakcie pomiaru Marea tak zadymiła pomieszczenie, że przez chwilę nie widzieliśmy czubków własnych