@Kopamatakawapl: w moim miejskim popierdzielku regeneracja maglownicy z wymianą 550zł amorki wymieniłem sam 400zł + poduszki 160zł miski nie robiłem chyba że liczy się miedziana podkładka i śruba spustowa za ~20zł
1130 vs 4500 - nie ma co porównywać bo kompletnie inna klasa aut ale ponad 3 klocki w kieszeni... :)
@crejzus: zobacz up, dodam jeszcze, że chciałbym zmienić tylko silnik z 2.2 170km na coś większego, powiedzmy 2.8 albo 3.0 w benzyniaku i byłbym w niebie
@danielosw ja nie narzekam na elektrykę i na plastik bo mam jedną z bogatszych wersji ale generalnie autko swoje lata ma także nie dziw się że po takim czasie coś się zepsuje... Im więcej elektryki tym większa szansa że coś może pójść. Niestety nie stać mnie na wydawanie 2000 na samo paliwo miesięcznie a ja jeżdżę tak że 6000 obrotów wskakuje co bieg.
@Kopamatakawapl: Bo znam te auta i siedzę w branży. E60 jest już zaprojektowane pod to, aby przy przebiegu rzędu 200-300kkm być przysłowiowym złomem, w porównaniu do poprzedniej generacji na której 500kkm nie robiło zbytnio wrażenia.
Wystarczy na ceny popatrzeć, nie bez powodu 10 letnie auto klasy premium kosztuje 30-40k PLN.
@Kopamatakawapl: Chociaż to i tak dużo lepiej niż F10, która przy 200kkm potrafi generować 10-20k kosztów napraw rocznie, a spotkałem się też z większymi sumami.
#bmw #samochody #motoryzacja #e60
4500zł za maglownice, miske oleju, amorki
@vargemp: no co Ty, ja za 30k kupiłem fajną wersję
@vargemp: limuzyny nie mają wersji kombi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To nie 7mka
1130 vs 4500 - nie ma co porównywać bo kompletnie inna klasa aut ale ponad 3 klocki w kieszeni... :)
To nie ostatni Twój tego typu wydatek, stay tuned :D
Komentarz usunięty przez autora
Wystarczy na ceny popatrzeć, nie bez powodu 10 letnie auto klasy premium kosztuje 30-40k PLN.