Wpis z mikrobloga

Gratuluje @pysznepl obsługi klienta i ogólnego sposobu działania aplikacji.
Na sobotniej imprezie stwierdziliśmy, ze zamówimy sobie pizze przez aplikację, zamawiam już stamtąd kilka razy. ZAWSZE wybierając dowóz do domu. W sobotę, wpisując adres na początku, jak zawsze wybraliśmy sobie pizze i zgłosiliśmy zamówienie. Po 2h nikt nie przyjechał więc zadzowniliśmy do pizzerii i okazało się, że wybrany jest odbiór osobisty. Po kontakcie na infolinii dowiedzieliśmy się, że:
- na stronie pyszne.pl domyślnie wybrany jest dowóz do domu, a w aplikacji odbiór osobisty,
- na pytanie ile osób wybiera dowóz do domu, a ile odbiór osobisty nie dostaliśmy odpowiedzi, nasze propozycje pokroju 90:10 pozostały bez odpowiedzi.
- dowiedzieliśmy się, że można również zamawiać u konkurencji pizzaportal
- musieliśmy jeszcze raz dzwonić do pizzerii żeby nam przywieźli naszą zimną pizze

Oczywiście rozmowa z konsultantem była bardzo przyjemna i została udokumentowana

TL;DR 20 razy zamawiam z pyszne.pl i zawsze dowożą mi do domu, ale 21 raz jednak domyślnie postanowiło ustawić się na odbiór osobisty.

Gratuluje @pysznepl podejścia do klienta na infolinii i informatyków, to chyba Ci z #15knamiesiac
#pysznepl #pizzaportal #jedzenie #afera
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kubica941: nie rozumiesz. Czasem sa imprezy, gdzie ciezko sie dogadac. Lub momenty w ktorym ktos musi zlozyc zamowienie w duzej ilosci.. Tu wchodzisz w apke, masz wszystko na tacy, przechodzisz do platnosci - nie majac gotowki placisz karta. No i oczywiscie rabaty, 20/30 zl to bardzo duzo, czyli zamiast 30 zl placisz tylko dyszke za zamowienie ;)
  • Odpowiedz
@Xoltron: zrezygnowałam po tym, jak bez słowa przerobili cały portal, wyrąbali moje zamówienia i punkty w programu partnerskiego. Zamawiam od kilku miesięcy albo bezpośrednio albo przez konkurencję. Poza nachalną reklamą nie zauważyłam żadnej różnicy.
A nie. Nie ma kijowej obsługi klienta ;)
  • Odpowiedz