Myślę, że problem polega na tym, że @biwalencik jest oldschoolowcem i DSem takim jacy powinni być (czyli Doktorat + godlike koding skillz + super wiedza ze staty etc). Zgodnie z tym podejściem DS to jest pozycja Eksperta czyli NIE ISTNIEJĄ JUNIORZY DATA SCIENTIŚCI. (W sumie też tak uważam :D)
@rith: @biwalencik: Jestem studentem SGH i raczej całe zaplecze statystyczne etc. będę miał zapewnione, plus wybieram się na miesi od 2. roku. Chciałem, żeby datacamp wprowadził mnie silnie w temat i odbyć np. "staż z lwem" ING.
@HodOR_is_coming: Eeeeee, to młody jesteś. Ucz się, rozwijaj i zapomnij o stażach: zwykle są za darmo i jest ze 100 osób na miejsce. Na stanowisko juniora zwykle jest mniej chętnych ( ͡°͜ʖ͡°) (i płacą! xD)
@rith: hmm dostałem propozycje bycia ambasadorem pewnej firmy informatycznej na SGH, więc chcę się wykazać nie tylko pod względem organizacyjnym ale też merytorycznym i zapronować im jako jeden z benefitów dal mnie np. staż za rok. :)
@darkelf: z tego co widziałem to dużo ofert ds/ml nie pojawia się na dużych portalach jak pracuj tylko np. na grupach na fb i mniejszych portalach jak nofluffjobs czy stackoverflowjobs
@HodOR_is_coming: @niunix: @rith: @biwalencik: zrobilem data scientist track w r i pythonie na datacampie, robilem kursy od andrew ng, z fast.ai itd cisne na kaggle i pracuje w zawodzie ( ͡°͜ʖ͡°) wiec moge sie jako tako wypowiedziec
datacamp jest dobrym wprowadzeniem, bo oni tlumacza dosc pobieznie i prowadza za raczke w kazdym cwiczeniu. Ale na tym sie konczy. ja wiem, ze plejada
@Kura_Wasylisa: Dzięki za bardzo merytoryczny i wyczerpujący komentarz. PS: DataCamp-premium mam za darmo bo jestem w takim SKN'ie i mam z racji członkostwa pełen dostęp ( ͡º͜ʖ͡º)
@HodOR_is_coming: robicie jako koło jakieś ciekawe projekty gdzie macie okazje wykorzystać techniczne skille, czy skupiacie się na organizowaniu szkoleń i warsztatów dla studentów? zaciekawiło mnie kiedyś wasze koło jakiś czas temu