Wpis z mikrobloga

Mirki, szukacie pracy na #olx? Z jednej strony fajnie, bo co kilka minut wpadają nowe oferty, w przeciwieństwie do praca.pl czy inne prachuj.pl, gdzie to raczej jest odświeżane. Z drugiej, jakieś 8/10 ogłoszeń w ogóle nawet nie zawiera nazwy firmy, więc człowiek nie wie, do kogo właściwie aplikuje, czy do poważnej firmy, czy Januszpola... no trochę p------e.

Z innych ciekawostek, mam dylemat. Dostałem telefon z #callcenter w sprawie aplikacji. Raczej nie będzie problem dostać tę robotę, problem w tym, że nie wiem czy warto. Z jednej strony nie mam doświadczenia i potrzebuję czegokolwiek w CV, z drugiej, jeśli tam posiedzę np. miesiąc, to i tak sobie tego nie wpiszę w CV. No a jeśli tak z 3-6 miesięcy, to i tak poza siedzeniem na słuchawce niczego się nie nauczę (chodzi o umiejętności twarde), a nie wiążę z tym przyszłości, ehhh. Pracował ktoś z was na słuchawce? Jak pracodawcy na to patrzą, szczególnie w korpo? To jest jakiś atut, czy równie dobrze mogę być "Młodszym specjalistą ds. paletyzacji" i brać udział w nocnych, nielegalnych wyścigach paleciaków na magazynie i na to samo by wyszło?

#praca #pracbaza #pytanie #kiciochpyta
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sil3nt: na słuchawkach uczysz się kontaktu z klientem, a to spora zaleta, bo prawie wszędzie trzeba rozmawiać z ludźmi, a okazuje się, że nie każdy wie, jak używać ryja w kontaktach z drugim człowiekiem. :)
  • Odpowiedz
@Abomination: znając życie, to przy aplikacji do innego korpo, byłoby tak; "noooo, praca pod presją, umiejętność radzenia sobie ze stresem, nastawiony na targety, dobra organizacja pracy.... no ale niestety, by klepać w excelu, musi pan być na ekonomiku, dlatego weźmiemy jakiegoś pierwszoroczniaka z ekonomii"

@Kadzielqa: no to co robić? nie mam praktycznie żadnego doświadczenia, a każdy chyba wie, że korpo to coś na chwilę...
  • Odpowiedz