Wpis z mikrobloga

11.01 kupiłam xiaomi, status transakcji jest opłacony, ale do tej pory telefon nie został wysłany. Ktoś miał podobnie? Boję się, że nie dostanę tego telefonu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
edit: pisałam na priv użytkownika @Ibuygou , zero jakiejkolwiek odpowiedzi
#ibuygou
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@wogbius podejrzewam że jakoś wtedy zabrakło im na magazynie, bo zamówienie z 9.01 jeszcze wysłali, a w tym tygodniu napisali na stronie ze wszystkie zamówienia teraz to preorder. Pisałem do nich maila bo też zamawiałem 11, i dostałem odpowiedź ze wysyłka around friday.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@dzony199613 Napisałam do ich supportu, tego samego dnia, odpisali mi że wyślą w tym tygodniu asap. Dzisiaj niespodziewanie przyjechał kurier z telefonem (5$ doplaty) i dzis rano dostalam maila z nr paczki.
  • Odpowiedz
@CzekoladowyRomeo:
@dzony199613: zamówiłem 11 stycznia i nie dostałem. Wczoraj napisałem wiadomość że chce zwrot kasy jak do piątku nie będzie telefonu u mnie, odpisali że dostanę zwrot w ciągu 3 dni. Więc prędko nie wyślą tych telefonów... Pierwszy i ostatni zakup u nich, 3 tygodnie czekania
  • Odpowiedz