Aktywne Wpisy
LetMeStay +456
Zmiany na lepsze.
Nick_Login +140
Uwaga, anony, mam ważny komunikat. Tak wygląda #szaramyszkadlaanonka, a nie te wasze poszpachlowane lambadziary, które wrzucacie na tag.
Kiedyś było takich więcej. Dziś jedna na milion.
#tinder #rozowepaski
Kiedyś było takich więcej. Dziś jedna na milion.
#tinder #rozowepaski
3,8l B6 430KM
0-100 km/h - 4,4 s (PDK: 4,0 s)
911 Carrera GTS czyli coś pomiędzy komfortową Carrerą S a torową GT3. Czyli silnik mamy ten sam (3.8l) tylko podkręcony o 30KM (PowerKit), obniżony o 10mm i wyposażony w koła z Centerlockiem.
Ostatnie sensowny GTS, na zasadzie, że to najmocniejsza "cywilna" nieutorbiona wersja. Po facelifcie w 991.2 gdzie wszystkie wersje zyskały turbiny, podział na Turbo i nie stracił sens.
Porsche oferuje obecnie 22 różne wersje modelu 911, więc trzeba się lepiej przyjrzeć, żeby rozpoznać jaki dokładnie to model. Model GTS od słabszych wersji (S/bezS) można odróżnić tylko poprzednim zderzaku bardziej zbliżonym do GT3 z podwójnymi "filarami" po obu stronach oraz mocowaniu CenterLock.
Wyciąg z cennika aktualnego cennika (991.2), ale przed liftem było podobnie.
Podstawowa Carrera (bez S) to wydatek 482 030 PLN. Za wersję S trzeba zapłacić już 550 850 PLN. Wersja GTS kosztuje minimum 617 220 PLNczyli mniej od takiej Carrery 4S Cabriolet - 649 570 PLN. Czyli wybór napęd na 4łapy i wiatr we włosach czy lepsze prowadzenie i większa moc.
Carrera GTS dość rzadko spotyka się na polskich drogach. Jest ich ok 10 sztuk.
-----------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj
#carspotting #carboners #porsche #911 #991 #carrera #gts #warszawa #vagboners
Dla mnie to dobry bodziec, żeby się dowiedzieć więcej o danym aucie. Cykam fotę, przeglądam neta i dzielę się wiedzą na tagu #carpedia (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)