Aktywne Wpisy
dziobnij2 +54
Dzisiaj urodziny ma prawdziwy truecel @kamil150794 Kończy 30 lat, dlatego chciałbym go uroczyście powitać na tagu #przegrywpo30tce Chłopak od zawsze na rencie, nie uczy się, nigdy nie pracował (100% #neet) od dzieciństwa wyśmiewany i wykluczony z powodu zdeformowanej twarzy. Samotny, własna rodzina nie zaprosiła go na wesele, koledzy ze wsi zaprosili wszystkich na wesele, tylko nie jego, lekarka wpisała mu w dokumentację ciężkie upośledzenie umysłowe, tylko
Koziom +9
Różnica wieku Hond to 24 lata!
#motocykle #motowarszawa #honda
@dudusbug
Potwierdzam. Ja z klasy mojego motka nie zrezygnuje z paru wzgledow, ale naprawde w bardziej wymagajacym terenie crfa radzi sobie lepiej jesli kierowcami nie sa pro rajderzy. Moja tenera zjadla opone w tempie blyskawicznym ale tez i opona inna jojne. Chinska niescieralna guma vs przezajebista mt21 ktora polecam z calego serca do tej klasy motocykla. W terenie doskonala
@dudusbug: @Pantokrator: W sumie dzisiaj jeździłem też DRką i chyba dlatego widzę tyle plusów CRFy. Bo jak chce palić oponę ruszając, przechodzić zabieg wydłużania rąk i oszczędzać przednią oponę przez jej brak kontaktu z podłożem to idę się przejechać singlem 650. Potem na długo starcza mi emocji i czerpię
Przyjąłeś też założenie, że CRF250 Rally porównasz do singli 650cm (nie dziwota, bo w sumie masz do czego porównać). CRF250 Rally jest krytykowany nie za to, że nie ma 48+ koni, tylko za to, że ma ich tylko 25 i tym samym jest po prostu oplasticzonym CRF250L.. Bo że ma przewagę nad większymi maszynami w pewnych dziedzinach, to przecież oczywiste. A większe maszyny mają potężną przewagę nad nim - mianowicie po prostu dają dużo zabawy na asfalcie swoją dynamiką i pozwalają komuś takiemu jak ja funkcjonować bez kupowania drugiego motocykla.
Jeszcze co do tego, co napisałeś o jeździe po asfalcie:
Komentarz usunięty przez autora
Owiewka czołowa i boczne to duży komfort nawet na dojazdach do pracy czy działkę. Głównie ochrona przed deszczem i kałużami. W terenie dopóki nie podjeżdżasz pod pionowe ściany rzucając motocykl- też te owiewki nie przeszkadzają, wręcz pomagają osłaniając przed gałęziami, wodą. Przy hardcorowym używaniu po prostu prędzej czy później się połamią. Ale mi daleko do takiego poziomu jeżdżenia. Ale zasadniczo racja, najlepszy konkurent dla Rally- CRF250L.
CRF waży tyle co moja DR. Tyle, że CRFą lepiej jeździ mi się w terenie bo jest zgrabniejsza, nie jest tak narwana i mam dużo bardziej pewną pozycję (wąska, wysoka kanapa- w DR dużo szersza). CRF przez tą kanapę nigdy nie będzie pochłaniaczem kilometrów. Niech @bocznica opisze jak się wierciłem w czasie jazdy po zrobieniu jednego dnia 100 czy 150km. Jaja i dupę trzeba mieć ze stali... Podniesienie V-maxa o 20km/h dużo nie zmieni bo i tak nie wysiedzisz połowy dziennego dystansu jaki robią GSowcy czy Afrykanerzy. To jest motocykl do bliskiej turystyki. Pojechać gdzieś na weekend 250km- gdybym miał hak w samochodzie- wypożyczałbym przyczepę xD Kanapa jest albo off albo on. Znowu nie ma czegoś uniwersalnego.
Na CRFach 250L ludzie objeżdżają świat. Nie jest to jazda 600km dziennie po autostradzie tylko małe dzienne dystanse bocznymi drogami czy bezdrożami. Silnik jest pancerny. Wymiana oleju co
http://www.crf250lrally.com/index.html