Wpis z mikrobloga

@dudusbug doookładnie. Ale powiedzmy, że to problem, bo nowy silnik - mieli gotowy silnik 286ccm. Niby też padlina, ale jednak parę koni więcej. I nawet nie spróbowali go tam władować, a gwarantuję, że bardzo poprawiłoby soę przyspiepszenie w zakresie 70-100km/h no i stabilne 120km/h na autostradzie, bez zarzynania silnika, byłoby możliwe.
@dudusbug: @dudusbug: Bardzo przyjemnie. Myślę, że idealnie można ją zakwalifikować do kategorii dualsport. Po mieście/między samochodami zwinna jak kocur, szeroki przód i owiewka pozwalają dojechać i wyglądać dalej jak człowiek bez wylewania wody z butów. Weekendowo świetna zabawka, żeby dojechać gdzieś asfaltami, pobawić się poza asfaltem i wrócić (bez narzekania, że za ciężki, że za zły, że coś, zamiast narzekań po prostu daje super frajdę) ;) Honda ma podobno wypuścić
@Jojne

@dudusbug

Potwierdzam. Ja z klasy mojego motka nie zrezygnuje z paru wzgledow, ale naprawde w bardziej wymagajacym terenie crfa radzi sobie lepiej jesli kierowcami nie sa pro rajderzy. Moja tenera zjadla opone w tempie blyskawicznym ale tez i opona inna jojne. Chinska niescieralna guma vs przezajebista mt21 ktora polecam z calego serca do tej klasy motocykla. W terenie doskonala
@bocznica: Nie no bez przesady, jakaś tajska opona. Wykop wie, że opona xjajomi lepsza od pirelli XD

@dudusbug: @Pantokrator: W sumie dzisiaj jeździłem też DRką i chyba dlatego widzę tyle plusów CRFy. Bo jak chce palić oponę ruszając, przechodzić zabieg wydłużania rąk i oszczędzać przednią oponę przez jej brak kontaktu z podłożem to idę się przejechać singlem 650. Potem na długo starcza mi emocji i czerpię radość z CRFy.
@Jojne: cholera, znasz się na rzeczy i elgancko podzieliłeś się wiedzą (dziękuję, to bardzo miłe). Ale! Ta Honda waży 157kg bodajże. To jest już konkretna masa, którą musi napędzić rachityczny silnik i to na dłuższych trasach, dla których ten motocykl ma wysoką szybę i większy bak. Ja nie twierdzę, że lżejszy motocykl jest gorszy w teren (bo to idiotyzm, jasne, że jest lepszy), czy coś w ten deseń.
Przyjąłeś też założenie,
Pantokrator - @Jojne: cholera, znasz się na rzeczy i elgancko podzieliłeś się wiedzą ...

źródło: comment_BFfLDq8CMinMpPZzMiKf22ldTNcQDNka.jpg

Pobierz
@Pantokrator: Ja wybrałem RLA zamiast zwykłej Lki ze względu na wygląd XD
Owiewka czołowa i boczne to duży komfort nawet na dojazdach do pracy czy działkę. Głównie ochrona przed deszczem i kałużami. W terenie dopóki nie podjeżdżasz pod pionowe ściany rzucając motocykl- też te owiewki nie przeszkadzają, wręcz pomagają osłaniając przed gałęziami, wodą. Przy hardcorowym używaniu po prostu prędzej czy później się połamią. Ale mi daleko do takiego poziomu jeżdżenia. Ale
@Jojne Honda tak wybrała, bo w Azji jest jakieśtam prawo i w ogóle. Ale my marketingowcami nie jesteśmy, tylko użytkownikami. A jakbyś dostał tam silnik 286ccm, czyli w sumie, ten sam silnik z większym skokiem tłoka, minimalnie bardziej wysilony, to chyba byś nie narzekał (czyli silnik z CBR300 po kosmetycznych przeróbkach) :) a ja bym pisał pod adresem Hondy hymny pochwalne. A jak!
@Pantokrator: Może i byłoby fajnie ale kolega jeździł na Lce po takim tuningu, dla porównania ma swoją fabryczną Lkę. Zmiana przełożenia i komputera robi kolosalną robotę. Generalnie to nie ma co marzyć, tak jak powiedziałem wcześniej. Tabela plusów i minusów małego i dużego motocykla, na drugiej stronie opis swojego stylu i lista priorytetów w kolejności odpowiedniej i na koniec wybór mniejszego zła pod siebie ;)
@Jojne: faaaajne, jeszcze są te wszystkie mody "big bore" i zwiększanie pojemności powyżej 300cm sześciennych... Hmmm... :) Z tego można w sumie zrobić motocykl marzeń, ale parę tysi trzeba doinwestować. Ale ja jestem cierpliwy i póki co czekam na KTM 390 Adventure (tyle, że pewnie będzie brzydki, jak to KTM...).