Aktywne Wpisy
uefaman +36
Mój stary (wykształcenie podstawowe, nigdy żadnej książki nie przeczytał, praca to robol) na serio wierzy że ufo to kosmici i istnieją. Dawniej oglądał programy typu Nie do wiary, Strefa Tajemnic itp. xD i do tej pory wierzy że ufoludki istnieją tylko rządy państw nie chcą tego upublicznić xD
#astronomia #polskiedomy
#astronomia #polskiedomy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Różnica wieku Hond to 24 lata!
#motocykle #motowarszawa #honda
źródło: comment_kyDI5rsyL7MKv4l1hPoaJLnUgaa8MUXJ.jpg
Pobierz@dudusbug
Potwierdzam. Ja z klasy mojego motka nie zrezygnuje z paru wzgledow, ale naprawde w bardziej wymagajacym terenie crfa radzi sobie lepiej jesli kierowcami nie sa pro rajderzy. Moja tenera zjadla opone w tempie blyskawicznym ale tez i opona inna jojne. Chinska niescieralna guma vs przezajebista mt21 ktora polecam z calego serca do tej klasy motocykla. W terenie doskonala
@dudusbug: @Pantokrator: W sumie dzisiaj jeździłem też DRką i chyba dlatego widzę tyle plusów CRFy. Bo jak chce palić oponę ruszając, przechodzić zabieg wydłużania rąk i oszczędzać przednią oponę przez jej brak kontaktu z podłożem to idę się przejechać singlem 650. Potem na długo starcza mi emocji i czerpię radość z CRFy.
Przyjąłeś też założenie,
źródło: comment_BFfLDq8CMinMpPZzMiKf22ldTNcQDNka.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Owiewka czołowa i boczne to duży komfort nawet na dojazdach do pracy czy działkę. Głównie ochrona przed deszczem i kałużami. W terenie dopóki nie podjeżdżasz pod pionowe ściany rzucając motocykl- też te owiewki nie przeszkadzają, wręcz pomagają osłaniając przed gałęziami, wodą. Przy hardcorowym używaniu po prostu prędzej czy później się połamią. Ale mi daleko do takiego poziomu jeżdżenia. Ale
http://www.crf250lrally.com/index.html
źródło: comment_Clrz8aXdljZOXamDmSAriIBHcFLYIpMR.gif
Pobierz