Wpis z mikrobloga

Laguna II (w szczegolnosci z dieslem) to podsamochod. Iloscia #!$%@? awari, smaczkow i tym podobnych moze jej dorownac chyba tylko Jag/LR.

Kupilem ostatnia taka jezdzaca za 1.5k. Swieci sie ladowanie. Sprawdzam. Ladowanie jest jak trzeba. Komputer nic nie pokazuje.

Googluje. Pierwszy wynik na elektrodzie. (°°


Jebnij!



Jestę mechanikię!

#samochody #heheszki #elektroda #renault #mechanikasamochodowa
  • 19
@bigger: lepiej gumowy albo kauczukowy ( ͡° ͜ʖ ͡°). Pewnie na wyświetlaczu bierze info z kontrolki zamiast z czujnika czy z kompa xD. Typowy francuz jest typowy. A mnie od 1,5 roku freelander nie szwankuje, powinienem się martwić?
@bigger: bo zimne luty są na układzie odpowiedzialnym za kontrolowanie i wywalanie błędu , jest how to na YT średnio skomplikowana naprawa, po za tym przeważnie problem jest w chłodne dni .
@ScaRRyMaN: O w #!$%@?. Nie ma takiej opcji zeby sie tam cos nie zdupilo. 1.8? Uszczelki nagminnie i problemu z silnikiem. Przedni naped jest? :D

Tez ostatnio mialem takiego ancymona. Gubil plyn. Ale nie bylo ani wycieku, ale tester nie pokazywal nic.
@pan-violaceus: Pewnie,ze wiem. To nawet nie chodzi o to,ze cos tam jest #!$%@?. Bo oczywiste ,ze jest.


Tylko o sposob w jaki sie zabrac za ew. diagnoze. Przeciez to nie do pomyslenia w przypadku "normalnych" samochodow.
@bigger: laguna 2 w dieslu owszem lipa silnikowo. Ja jezdze od 2 lat 1.8 16v wersja przed liftem i jestem zadowolonym uzytkownikiem. Poza podstawowymi rzeczami typu plyny filtry rozrzad przeguby nie robilem nic. Przyznam ze faktycznie nie dzialaja np 2 szyby, nie dziala tempomat albo nie umiem wlaczyc ale to sa rzeczy krore mnie niezbyt interesuja bo to samochod za 3k ktory ma jezdzic !
@bigger: uszczelka robiona z 4-5 lat temu, wystarczy termostat wymienić na ten na przewodzie i dać nowy typ uszczelki + nowe śruby. Sąsiad z biura obok ma też frelka i tez mu się nie #!$%@?.

Skąd dziwienie, ze przedni? A miał kiedyś 4x4?


A nie miał przypadkiem lpg? Bo mój też gubi ale tylko jak jest nagrzany (puchnie wąż od reduktora, ten sztukowany przez gazownika xD

Inna sprawa, że lubią #!$%@?ć
Inny smaczek. Wersja laguny jest full/voll/dopasiona.

Fotel sterowany elektrycznie przod/tyl. Jako,ze poprzedni kierowca byl rozmiaru nikczemnego a juz niekonieczine zaistniala koniecznosc odsuniecia zydla. Operacja w kazdej innej marce dosc prosta. Naciskasz guzik i odsuwasz fotel.

W Krolowej juz nie bardzo. Oczywiscie sterowanie fotelem nie dziala bez karty (a czytniki tez lubio sie #!$%@?). Wiec najpierw trzeba wicsnac sie do kabiny i wlaczyc zaplon. Udalo sie Uj. Fotel odjezdza tylko czesciowo tzn szyna
@ScaRRyMaN: No 4x4 mialem. I przekladnia katowa #!$%@? sie tez niemozliwie. Ludzie wykrecaja tylny "wal"

Bez gazu.

Ps. U mnie z nagrzewnica tez problemy byly.

Ale terenowo ujezdzalismy bydlaka bez litosci. ( )
@bigger: ja się trochę doszkoliłem z mechaniki freelandera. Problemy ze skrzynią kątową zawsze generuje wiskoza + zły olej (jakiś smieszny olej z texaco tylko tam się leje). Dodajmy brak wymiany oleju w tylnym moscie i po sprawie. #!$%@? jest zaskakująco dzielny w terenie jak na suva i to bez reduktora.

Ja oczywiście jeżdżę bez wału

@bigger: tak, bo miał wymienioną podporę wału i chyba pomylili to z nowym wisko xD. A tam wisko to był złom, rozleciał się nawet przegub wału, ten przy skrzyni xD. Do dzisiaj mam nowy przegub i nie wiem co z nim zrobić ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Frelek jest gnojony cały czas i jeździ bez problemu. Nawet kupiłem komplet felg 16 bo miałem na tych #!$%@? 15, co