@basatrd co robisz jako eto na statku? Tak jak słyszałem od znajomych to sprawdzanie/wymiana żarówek i jak ktoś ma problem z jakimś urządzeniem to podbija do ciebie
@daniel9456: Zależy od statku. Na moim PSV zazwyczaj robię rutynowe przeglądy urządzeń elektrycznych, automacja i systemy monitoringu parametrów silników, napędu i sterowania (rutynowe testy plus naprawy jeśli coś pierdyknie) i oczywiście wymiana żaróweczek ;)
Aa czyli norma, jak wszystko działa to nie wiesz w którym miejscu wypić kawę, a jak dzieje się coś większego to nie masz czasu oddychać. Jeszcze jedno pytanie, jak wygląda sprawa z zarobkami na eto? Z tego co pamiętam to dla eto nie ma stopni jak dla pokładu czy maszyny, bazują wtedy na doświadczeniu? Tak, wiem że też zależy to od rodzaju statku
@daniel9456: Nie mam pojęcia jak jest u innych armatorów bo u mojego pływam od kadeta. Ale sprawa zarobków jest zależna od doświadczenia. Z każdym rokiem podwyżki. Jeśli chodzi o stopnie to u mnie w firmie eto dzielą się na Jr ETO, ETO i Senior ETO. I dla każdej rangi jest inne drzewko wynagrodzeń.
Powiedzcie mi jaki jest sens emigrowania z Polski w dzisiejszych czasach ? Przecież na zachodzie już wcale nie jest lepiej chyba, że się jest jakimś specjalistą…
źródło: comment_tc4GPSXPCzjAq94AeJMJWm9oxXxoPD3z.jpg
Pobierz@basatrd Oficer?