Wpis z mikrobloga

Tak po cichu powiem, że podoba mi się nowe logo F1. Od kilku lat myślałem, że to trochę żart, że nadal F1 jest przy tym starym logo. One kompletnie swoimi wymiarami nie wpasowywało się do niczego, gryzło się z nowymi grafikami swoją przestarzałością i ogólnie nie było to logo, które mogłoby przetrwać długo.
Mam wrażenie, że w sumie jedynym argumentem za który wiele osób broni starego logo jest ta ukryta jedynka. Nagle wielu ludzi zdało sobie sprawę, że WOOOOOOOOOW TAM POMIĘDZY JEST JEDYNKA, NO NIE WIEDZIAŁEM WOOOOOOOOW MISTRZOSTWO DESIGNU :OOOOOOOOOOOO a chciałem powiedzieć, że dobre logo wcale nie polega na umiesczaniu ukrytych znaczeń wszędzie, to mogłaby być taka wisienka na torcie, a nie główny argument za który należy szanować logotyp.

Co do twórców, za logotypem stoi ta sama agencja co za kampanią np. Nike pt. Just do it, także no nie brali się do tego byle amatorzy i myśle, że wraz z logo przyjdzie cała nowa identyfikacja wizualna, która powali na nogi to co było wcześniej ograniczane przez stare logo.

Załączam film o logo F1 pochodzący prosto od logo designera, który zna się trochę na rzeczy i pokazuje świetne przykłady jak w zastosowaniu nowe logo funkcjonuje lepiej.

#f1 #logodesign #design
Reepo - Tak po cichu powiem, że podoba mi się nowe logo F1. Od kilku lat myślałem, że...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Reepo: Kurde... Nie wiem xD Mi to logo się podoba ogólnie, ale kiedy myślę o nim jako o logo F1 to już gorzej. Osobiście jakbym był jakimś ważnym prezesem w jakiejś firmie, to bym wybrał te nowe, bo pasuje w obecne trendy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz