Aktywne Wpisy
CrokusYounghand +200
jakaś p0lka, której stary wszystko zasponsorował, jest teraz stawiana na piedestał, jako młoda i ambitna k0bieta, której świat się powinien kłaniać w pas i brać z niej przykład. a ty robaku siedzący w kołchozie, którego nie stać na zakup gównianej kawalerki w powiatowym, d--a cicho, bo psujesz powietrze takim wspaniałym tytanom wstawiania o 4 rano.
it's time to die
#p0lka #wysokieobcasy #wysryw
it's time to die
#p0lka #wysokieobcasy #wysryw
UnderThePressure +53
Prosta ankieta.
#niebieskiepaski #rozowepaski #wykop #ankieta #wykop30plus #wykop40plus #wykop50plus #wykop60plus #wykoppogrzebplus
#niebieskiepaski #rozowepaski #wykop #ankieta #wykop30plus #wykop40plus #wykop50plus #wykop60plus #wykoppogrzebplus
Ile masz lat?
- <20 3.8% (205)
- <30 32.0% (1712)
- <40 46.1% (2464)
- <50 10.4% (556)
- <60 3.7% (198)
- >60 3.9% (207)
#4konserwy #neuropa #polityka
@Thorkill: nawet nie wiesz jak się mylisz
@bombastick: Mistrzu w 2012 r. zaczęła się najpierw interwencja zbrojna a potem misja wojskowa Francji w Mali
@The_Orz: Kolejne bohaterskie zwycięstwo nad własnymi wymysłami.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oho, ciężki przypadek bólu tyłka.
Zerknij choćby na twitter Siemoniaka, który już to wyjaśnił.
Minister ds. sił zbrojnych Francji Florence Parly zapowiedziała reorganizację obsługi technicznej i konserwacji wyposażenia sił powietrznych. Według niej ponad połowa samolotów i helikopterów wojskowych francuskich sił powietrznych nie może latać. Z Juliuszem Sabakiem, ekspertem lotnictwa z portalu Defence24.pl rozmawia Maciej Miłosz.
31,7 proc. śmigłowców caracal we francuskiej flocie w 2016 r. było gotowych do użycia. To dużo czy mało?
Jak na sytuację w jakiej operują, to całkiem niezły wynik. Bo np. uderzeniowe śmigłowce tiger miały w tym samym czasie tę gotowość na poziomie 25 proc. Co i tak było lepiej niż rok wcześniej, gdy oscylowała ona wokół 21 procent. A koszty ich serwisowania to niemało: rocznie półtora miliona euro za sztukę. Ale ta stosunkowo niska gotowość bojowa wynika to z tego, że śmigłowce tiger i caracal biorą obecnie udział w operacjach bojowych w Afryce. Warunki dla śmigłowców są tam bardzo ciężkie: pył i wysokie temperatury robią swoje. Pył niszczy przekładnie, zatyka silniki i powoduje znacznie wyższe niż zazwyczaj zużycie części
pytanie jesteś w stanie ustosunkować się do zwykłych informacj dotyczących kosztu użytkowania śmigłowców na misjach, bo te są wielokrotnie wyższe a to co podajesz dotyczy tylko i wyłącznie eksploatacji na terenie naszego kraju.