Wpis z mikrobloga

  • 644
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 1
@MZ23 mój kosztował 2 tysiące i mimo tego, że aż żal nosić go w etui bo srebrny edge jest piękny, to strach przed skutkami upadku jest jeszcze większy. Mam kilka etui od majfrendów i oryginalne zamykane, ale tylko w Spigena czuję się bezpiecznie
  • Odpowiedz
@laress: ja mam etui i szkło które kupiłem w zestawie 2x szkło i 2x etui, jeden komplet leży w szafce, drugiego używam od roku. Telefon lata na podłogę co jakiś czas bez żadnych szkód

Za wszystko zapłaciłem 4,99, nie wiem w czym kłopot...

@samuraj24: etui na zabawkę to nie element który ma wpływ na życie. Ale racja są takie historie. Niestety...
  • Odpowiedz
@tuwolnopalic: mówię o fakturze na kilkaset złotych. W 99% przypadków jest to z winy klienta: albo wydzwonił\smsowal na międzynarodowe połączenia albo spóźnił się z płatnością.
  • Odpowiedz
@tuwolnopalic: kolego u mnie statystyki wyglądają tak jak wyglądają :). Jeśli są jakieś rzeczy do wyłączenia i włączone na start to się tłumaczy przy podpisywaniu umowy :) chyba ze jakiś konsultant zjeb z koziej wolki to wtedy możliwe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@tuwolnopalic: kolego pomysl zanim zaczniesz kogokolwiek obrażać, bo nie znasz mnie a wyzywasz od oszustów. To ze twoja kumpela w durnym call center oszukuje ludzi to nie znaczy ze wszyscy tacy są. I ze stolicy nie jestem
  • Odpowiedz