Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Witam mirsy
Mam pytanko apropos pracy.
Jestem po studiach technicznych już rok i #!$%@? zarabiam mało, bo ok 2500zł netto. Zbieram praktykę do uprawnień branżowych, więc na razie jestem zerem no ale mam już dosyć egzystowania jak student i #!$%@?ć ciągle najtańszy pasztet z butów. Jestem fanem ciężarówek, więc pomyślałem, że mógłbym zrobić sobie C/C+E i dorabiać przez weekend jako kierowca. Pytanie brzmi czy to mi się w ogóle opłaca (praca tylko w weekend pt-nd, w sensie jako druga), bo prawko swoje kosztuje jednak. Oraz w sumie moje drugie ogólne pytanie: Jakie są możliwości i typy pracy takiego pełnoetatowego kierowcy? Można pracować np. od 8 do 18 i potem domek, czy raczej delegacja i spanie po krzokach? I ile można zarobić? Jest możliwość np bycie kierowcą międzynarodowym i pracować w trybie jak zwykli szaracy ( dniówka i do domu- krótkie dystanse). Opcja pełnoetatowego raczej odpada, bo szkoda mi studiów, a chcę jakoś zaspokoić swoje pasje i potrzeby finansowe.

#pracbaza #ciezarowki #bekaztransa #tir #kiciochpyta #kariera #transport #studia #rozterki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
Pobierz AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Witam mirsy
Mam pytanko apropos pr...
źródło: comment_GhOREln4uyESriWY9FOx08JKrAc5UUm1.jpg
  • 36
pomyślałem, że mógłbym zrobić sobie C/C+E i dorabiać przez weekend jako kierowca

Jakie są możliwości i typy pracy takiego pełnoetatowego kierowcy?


@AnonimoweMirkoWyznania:
Trochę nie wiem o co Ci chodzi??
Jeśli chcesz robić C+E i dorabiać tylko w weekendy to raczej szkoda kasy i czasu.

Jest możliwość np bycie kierowcą międzynarodowym i pracować w trybie jak zwykli szaracy ( dniówka i do domu- krótkie dystanse)

Pewnie można, jeśli mieszkasz blisko granicy( ͡
@MrRAWHead1: Na busach da się wytrzymać max 1-2 lata żeby przyoszczędzić na C/C+E ewentualnie na wyjazd na zachód i tam jazde czy inną pracę.

@wojna: 5/2 się opłaca? No chyba względem pieniędzy i utraty zdrowia a nikt ci tego czasu nie odda. 3/1 jest dużo lepszym rozwiązaniem, w miare płacą i nie siedzisz miesiąc czasu w kabinie. Słyszałem jeszcze o 2/1 i 2/2 ale to już szefowie i kierownicy transportówek.
@MrRAWHead1: tacho nie ma i napierdzielasz min 800km dziennie...
@Thompson_x: praca jak każda inna, inni siedzą 5/2( w sensie 5dni za kołkiem a weekend w domu :) w biurze a drudzy w kabinie tira. W przypadku drugiej opcji, pieniądze są większe...Mam styczność z kierowcami, co drugi mowi że to niewdzięczna praca, ale kazdy jeździ bo kasa dobra...Wiec jak ktos lubi jeździć, to zawodowy idealna dla takiej osoby.
@wojna: 5/2 w biurze? Co prosze? Pierwsze słysze, a zawodowym nie zostaje się bo "kasa dobra" ale z pasji czy nawet tego że lubi się jeździć. Ale gdyby nie było tych zawodowych co jeżdżą dla kasy to zostałoby nam z 10 tysięcy kierowców. Max.
@MrRAWHead1: ja nie jestem kierowca :D jezeli ktos jezdzi na magnesie notorycznie to lepa na ryj takiemu, zdarzaja sie tacy co chca dojechac kilkanascie kilometrow bo czas goni to jeszcze mozna zrozumiec, slabo unormowane przepisy sa
@MrRAWHead1: Zależy też od kierowcy, fakt faktem że znaczna większość i głównie ci starsi (48+) narzekają na wszystko. Bez tacho na tirze to jednak tragedia a na busie to jeszcze gorzej, napierdzielasz 2000km w 40 godzin a jak nie to panu już dziękujemy, czeka następny w kolejce. Jak się komuś coś nie podoba to zawsze może iść na dystrybucje, praca łatwiejsza, lepsza, ale mniej płatna. Albo może założyć własną firme i
@Thompson_x: Zależy czy walisz międzynarodówki czy krajowki. Z tego co wiek międzynarodówki sa bardziej płatne. Zresztą kwestia dogadania z pracodawca odnośnie dniówek. Km w ogóle nie wchodzą w grę.
@wojna: Tak, międzynarodówki są dużo bardziej płatne niż krajówka. A o dogadywaniu się z pracodawcą też bym nie był taki pewny bo jak firma jest podpięta pod zewnętrzną spedycje to raczej spedycja dyktuje warunki, ale firma nie musi brać np. tanich zleceń 100km w jedną strone.

@cross7676: Dokładnie :D