Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Witam mirsy
Mam pytanko apropos pracy.
Jestem po studiach technicznych już rok i #!$%@? zarabiam mało, bo ok 2500zł netto. Zbieram praktykę do uprawnień branżowych, więc na razie jestem zerem no ale mam już dosyć egzystowania jak student i #!$%@?ć ciągle najtańszy pasztet z butów. Jestem fanem ciężarówek, więc pomyślałem, że mógłbym zrobić sobie C/C+E i dorabiać przez weekend jako kierowca. Pytanie brzmi czy to mi się w ogóle opłaca (praca tylko w weekend pt-nd, w sensie jako druga), bo prawko swoje kosztuje jednak. Oraz w sumie moje drugie ogólne pytanie: Jakie są możliwości i typy pracy takiego pełnoetatowego kierowcy? Można pracować np. od 8 do 18 i potem domek, czy raczej delegacja i spanie po krzokach? I ile można zarobić? Jest możliwość np bycie kierowcą międzynarodowym i pracować w trybie jak zwykli szaracy ( dniówka i do domu- krótkie dystanse). Opcja pełnoetatowego raczej odpada, bo szkoda mi studiów, a chcę jakoś zaspokoić swoje pasje i potrzeby finansowe.

#pracbaza #ciezarowki #bekaztransa #tir #kiciochpyta #kariera #transport #studia #rozterki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
Pobierz AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Witam mirsy
Mam pytanko apropos pr...
źródło: comment_GhOREln4uyESriWY9FOx08JKrAc5UUm1.jpg
  • 36
pomyślałem, że mógłbym zrobić sobie C/C+E i dorabiać przez weekend jako kierowca

Jakie są możliwości i typy pracy takiego pełnoetatowego kierowcy?


@AnonimoweMirkoWyznania:
Trochę nie wiem o co Ci chodzi??
Jeśli chcesz robić C+E i dorabiać tylko w weekendy to raczej szkoda kasy i czasu.

Jest możliwość np bycie kierowcą międzynarodowym i pracować w trybie jak zwykli szaracy ( dniówka i do domu- krótkie dystanse)

Pewnie można, jeśli mieszkasz blisko granicy( ͡