Wpis z mikrobloga

#grafika
#grafika3d
#3dsmax
#vray
Jest ktoś mi w stanie wytłumaczyć co źle robię, że pojawiają się te żółte kropki od świateł ? Na necie jak czytałem to radzili włączyć sub-pixel mapping w render setup w VRAY w color mapping. Jak włączyłem to mi wyskakuje error , że światła są nie kompatybilne z sub-pixel mapping.
Zaznaczyłem też clamp output bo też pisali, że może pomóc ale nic nie dało.
Wie ktoś co odpowiada za ten błąd ?
sprawa - #grafika 
#grafika3d 
#3dsmax
#vray
Jest ktoś mi w stanie wytłumaczyć co...

źródło: comment_9DO2Yb8UkqZwl8jJ6n3yddYCZB8kWaDU.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@onionhero: Żartujesz sobie? XD toż to kmiot jest jakiś słaby. Robię według tutoriala. Vray uczę się dopiero parę dni. Obczaj sobie prawdziwych wymiataczy to dopiero :D
@cimathel:
Twoja podpowiedź mnie dobrze nakierowała. Nie mam opcji indirecr ligting ale w necie wyszukałem, że to to samo co GLOBAL ILLUMINATION (GI) a taką zakładkę już mam w render setup. Odznaczyłem i działa. Dziękuję bardzo.
sprawa - @onionhero: Żartujesz sobie? XD toż to kmiot jest jakiś słaby. Robię według ...

źródło: comment_gSLeNseLOSHUcYs00e8J5cXbSYj9tQuB.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@sprawa: Jak robisz jakakolwiek scenę, a zwłaszcza jakieś coś ala wnętrze z meblami, to rób okno i świeć słońcem (vray sun), to ułatwia uzyskanie ludzkiego oświetlenia, bo jak zaczynasz od samych świateł to zawsze c-----o to wygląda.
  • Odpowiedz