Wpis z mikrobloga

@aikonek:Nie dawaj im ani grosza. Jeśli nie jest to jakaś skomplikowana sprawa, to każdy w maire rozgarnięty człowiek sam jest to w stanie załatwić w ULC. Formularz jest bardzo prosty i bez problemu można to zrobić samemu.
@Packie_: @Vincenzo: @mehmed: linia lotnicza odpisała nam, że opóźnienie nie wynikało z winy przewoźnika (tzn. że pogoda była zła i dlatego dolecieliśmy 24h później niż powinniśmy), więc 600 Euro się nie należy. Czy sądzicie, że pisząc do ULC coś się da uzyskać?
@aikonek: Pisz. To nic nie kosztuje, a linie często kłamią. Wtedy linia będzie musiała ULC udowodnić, że było tak jak mówią. A ULC ma możliwość weryfikacji tego, co mówią.

I też średnio mi się to, że pogoda może spowodować opóźnienie o 24 h.

Do tego ULC jest takim zaprzeczeniem stereotypowego polskiego urzędu, bo działają dość sprawnie.
@aikonek: tak jak napisali przedmówcy: wypełnij formularz na stronie ULCu, załącz odpowiedź linii na Twoją reklamację i czekaj. Przewoźnik Tobie może nawciskać różnych bajek, ale przed ULCem będą musieli udowodnić, że rzeczywiście tak było. Napisz kiedy dokładnie miał się odbyć lot (datę i godzinę) i z jakiego lotniska, to sprawdzę jaka była pogoda i czy nie kłamią (możesz na PW podać).