Aktywne Wpisy
Kagernak +325
Nie no brawo, po prostu brawo. Normalnie jest lepiej niż myślałem. Gratulacje wykopie i wszyscy użytkownicy, którzy wyzywali Ukraińców od widlarzy, turańskiej cywilizacji, banderowców, szmaciarzy i innych takich przy wczorajszej aferze z pistoletem z Wrocławia. Zwłaszcza gratuluje kontom, które są tu kilka miesięcy a najgłośniej komentują takie sprawy z jakiegoś powodu. Napisałem wczoraj, że nie wiadomo o co poszło, czy to w ogóle Ukraińcy, czy to prawdziwy pistolet i że nie da
RedBudgie +4
Czytam sobie czasem tag #programista15k i od czasu do czasu pojawiają się narzekania, że ktoś pracuje jako programista i jest wypalony, że firmy powinny dawać lepsze warunki, że nie pasują wam Scrumy i bezsensowne spotkania itd. itp.
Jako, że sam jestem dopiero studentem informatyki i nie pracuję, to dam radę tym wszystkim narzekaczom: ZWOLNIJCIE SIĘ Z TEJ OKROPNEJ PRACY. Na wasze miejsce i za waszą pensję chętnie przyjdą i 3 osoby i
Jako, że sam jestem dopiero studentem informatyki i nie pracuję, to dam radę tym wszystkim narzekaczom: ZWOLNIJCIE SIĘ Z TEJ OKROPNEJ PRACY. Na wasze miejsce i za waszą pensję chętnie przyjdą i 3 osoby i
Żeby nie było, to nie zarzutka, historia jest całkiem prawdziwa, chociaż główny bohater się tutaj nie wypowie (nie mówi po polsku).
Otóż jeden z moich kolegów przyznał mi się (po pijanemu), że kiedyś siedział non-stop na forach typu #redpill i nawet incels, miał zero doświadczenia w związkach, nie mówiąc o seksie, uważał że wszystkie kobiety księżniczkują i są szmatami i że on się nie będzie wygłupiać dla odrobiny uwagi z ich strony.