Wpis z mikrobloga

Mirki, mam 22 lata, studiuję, wczoraj zaś dowiedziałem się, że moja dziewczyna jest w ciąży. Podejrzewałem to, bo nasz ostatni miesiąc był... no zresztą pewnie się domyślacie. Cóż, nie ma sensu rozpaczać, bo to jakby nie patrzeć konsekwencja naszych działań.

Pojawia się jednak kilka pytań, bo ciąża i dziecko całkowicie zmienią nasze życie. Za rok biorę urlop dziekański, będę pracować i zarabiać, bo to oczywiste, pieniądze będą potrzebne. Rodzina na pewno nas wesprze. Potem dokończę studia, może zaocznie, dziewczyna też sobie jakoś poradzi, jeśli chodzi o edukację.

Tylko jak dużym kosztem jest zapewnienie dziecku wszystkiego co potrzebne? Ktoś znalazł się w podobnej sytuacji i mógłby pomóc jakimiś dobrymi radami? Wiem, mam na to dużo czasu, już dzisiaj robię wstępną listę potrzebnych rzeczy, patrzę na pracę itd. Muszę sobie wszystko ułożyć, mieć plan, bo czeka mnie trudny okres.

#zwiazki #ciaza
  • 235
@Wink: Lubie ludzi, którzy nie są odpowiedzialni i teraz na siłę muszą tacy być. Powiem Ci to na przykładzie mojego kumpla - tylko miał już na 2 roku studiów dziecko - na 1 poczęte. Wziął sobie dziekankę, też mówił że skończy - dziecko ma już 4 latka. Ani On ani Ona nie wrócili na studia - on jeździ autem dostawczym, ona pracuje w Medicine (czy jakoś tak - sklep z ciuchami)
Tylko jak dużym kosztem jest zapewnienie dziecku wszystkiego co potrzebne? Ktoś znalazł się w podobnej sytuacji i mógłby pomóc jakimiś dobrymi radami? Wiem, mam na to dużo czasu, już dzisiaj robię wstępną listę potrzebnych rzeczy, patrzę na pracę itd. Muszę sobie wszystko ułożyć, mieć plan, bo czeka mnie trudny okres.


@Wink: gratulacje! wszystko będzie dobrze sam koszt to pieluchy, zasypki, ubranka, jeśli będzie karmić piersią to przez 4-5 mcy to jedzenie