Aktywne Wpisy
![mieszkamzmamusia](https://wykop.pl/cdn/c3397992/mieszkamzmamusia_KPYElhZFih,q60.jpg)
mieszkamzmamusia +47
#przegryw za kilka dni to już prawie będzie dwa lata jak jeżdżę w pyszne. Robota niezbyt poważna, bardziej dorywcza, bo jedzie jakiś pomarańczowy ludek rowerkiem czy to śnieg czy to deszcz i nierzadko rowerkiem po chodniku nielegalnie, więc sami wiecie. Mimo tego nie mam kompletnie żadnej motywacji żeby zmienić te prace, bo i tak zbytnio nie mam na co wydawać, a do tego uzbierało się jakaś tam poduszkę finansową, więc nie ma
![mieszkamzmamusia - #przegryw za kilka dni to już prawie będzie dwa lata jak jeżdżę w ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/2d2da3141d6556eaaa45861d19e770bb43c67ce5d2feb7284ad3ec5dcd430af0,w150.jpg?author=mieszkamzmamusia&auth=6b3457ad38b3bfcdd1241c8afe84ba28)
![REMEMBER_WHAT_THEY_TOOK_FROM_YOU](https://wykop.pl/cdn/c3397992/REMEMBER_WHAT_THEY_TOOK_FROM_YOU_EVm11nx9Yn,q60.jpg)
![REMEMBERWHATTHEYTOOKFROM_YOU - Tylko nie kapibarki (╥﹏╥)
#gonciarz #logikarozowychpa...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/2a5bbbf0be196e9d01c267bd19eaff0f4fb7a9185f62a457146dd9d6d9ded416,w150.jpg?author=REMEMBER_WHAT_THEY_TOOK_FROM_YOU&auth=5973dc52014363436946ca1d98ac28cd)
ostatnio spotkałam się z niemiłymi sytuacjami w sklepach #triumph i #mediamarkt. Mianowicie, chciałam oddać na reklamację ulubiony staniczek, bo wyszedł w nim drut i żeby było jeszcze ciekawiej alkomat, zakupione w Bydgoszczy. W obu tych sklepach w Warszawie odmówiono przyjęcia reklamacji w tych salonach, bo rzeczy nie były tutaj zakupione i mam sobie reklamowac w Bydgoszczy. Po dyskusjach, jedynie w MediaMarkcie udało się EWENTULANIE przeslac miedzy sklepami produkt.
Co to #!$%@? jest? Czy faktycznie muszę jechać do pierwotnego sklepu składać reklamację, jak i tak produkt wysylany jest do centrali/serwisu?
Po co są wobec tego te same loga na salonach i afiszowanie się tym JAK WIELE mamy sklepów w danej sieci?
Dajcie znać czy macie na to jakiś złoty środek.
#reklamacja #pytanie #kiciochpyta
Jeśłi sklepy własne nie powinno być problemu od strony klienta od strony sklepu może to być upierdliwe, i jak jeszcze trafisz na pracownika który ma dwie ręce i obie wykorzystuje do odpychania roboty od siebie to jest jak jest.
Jeśli to tylko franczyza to masz normalny podmiot który w ramach umowy ma wyglądać tak a nie inaczej.
Z odzieżówką raczej jest wariant drugi. Karta upominkowa
@w_t_d ma rację. W przypadku rękojmi sprzedawca to przedsiębiorca, który prowadzi sklep. Sklepy franczyzowe jednej marki są prowadzone de facto przez różnych przedsiębiorców, czyli sprzedawców.
Reklamację z tytułu rękojmi można wysłać pocztą. Nie jest wymagane wysyłanie przedmiotu, który reklamujemy.