Wpis z mikrobloga

Zacząłem pracę nad nową mapą, o której pisałem we wcześniejszym poście. Tym samym staram się wypracować nowy styl mapowania, który możecie zauważyć na zdjęciu. Wymieszane obiekty świetnie ze sobą współgrają. Postanowiłem także w znaczny sposób ograniczyć ilość surowców na mapie. Na dużych mapach XL-G surowce są ważne tylko w początkowej fazie rozgrywki kiedy nie mamy odpowiedniej ilości wojska do walki ze strażnikami. Potem stają się zbędnym elementem rozgrywki bo okazuje się, że w naszych magazynach znajduje się po 200 jednostek każdego surowca. Domyślnym źródłem surowców na tej mapie będą kopalnie, których posiadanie będzie stosunkowo opłacalne.

Drugą rzeczą, której chciałbym się pozbyć z tej mapy jest duża ilość miast. Z własnego doświadczenia wiem, że posiadanie większej ilości miast potrafi po dłuższym czasie najzwyczajniej znudzić. Dlatego na mapie nie będzie zbędnych osad a tylko najważniejsze i najbardziej strategiczne punkty.

Tymczasem wracam do mapowania :) #heroes3mapy #heroes3 #homm3
2phonepiotrus - Zacząłem pracę nad nową mapą, o której pisałem we wcześniejszym pości...

źródło: comment_BZXqciWsO8vk9as6v1oKjlm0fn5cxFUl.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Postanowiłem także w znaczny sposób ograniczyć ilość surowców na mapie

Domyślnym źródłem surowców na tej mapie będą kopalnie

@2phonepiotrus: To tempo rozgrywki na wyższym poziomie trudności będzie ślimacze.
Ta mapa będzie jakoś fabularyzowana?
  • Odpowiedz
@2phonepiotrus: mam nadzieję, że jeszcze w te puste miejscówe bez obiektów(tam np. gdzie ten uczony) coś wstawisz, np. propsowałbym wiatrak/młyn. chodzi o to, żeby po wyzbieraniu zasobów nie było tam zupełnie pusto ;)
  • Odpowiedz
@2phonepiotrus: a poprawisz może stocznie w Piratach i Kupcach? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

btw. według mnie te wiry wodne w PiK powinny być znacznie bardziej przesunięte na wschód.
  • Odpowiedz