Wpis z mikrobloga

@LubiePoczytacGlupoty: używałem internetu z multimedii jakieś 2 lata temu. Przerwy w dostawie i krótkie awarie co najmniej raz w tygodniu to był standard. Przy łączu 60/6 w "godzinach szczytu" max było 40/4. Na dzień dzisiejszy sytuacja może wyglądać inaczej.
  • Odpowiedz
@LubiePoczytacGlupoty: ja też w Gdańsku i powiem tak - korzystam z ich internetu w sumie z pewnego rodzaju przymusu (bo Vectra to dno, a Orange ponoć też nieciekawe i boję się do nich przejść). Rok temu - tragedia, spadki prędkości, skoki opóźnień itp. itd., sto zgłoszeń do działu technicznego nie skutkowało. Z końcem umowy (a raczej okresu promocyjnego, jeśli mamy być dokładni), chciałem spróbować Vectry, gdzie odstąpiłem od umowy po
  • Odpowiedz
@LubiePoczytacGlupoty: mam od 1,5 roku i przerw w dostawie nie miałem nigdy, jedynie spowolnienia właśnie z 60/6 do 40/4 ale nie aż tak często, ostatnio jakoś w kwietniu, no chyba że nie odczułem ich z powodu braku wykorzystania takiej prędkości (choć wątpię)
Przynajmniej gdy na umowie mam 60 to te 60 mam po wifi, w innej lokalizacji mam z vectry i na papierze 100, a dostępne 60-70. Tłumaczenie: " 100
  • Odpowiedz
@LubiePoczytacGlupoty: chwilę temu zasysałem jeden plik i leciało ciągle ponad 7 MB/s (internet jest 60 Mb/s). Jeśli chodzi o wideo, to nie oglądam zbyt wiele, a już w ogóle w 4K, ale teraz odpaliłem przykładowy film w 4K na YT i leci normalnie bez zająknięć.
  • Odpowiedz