Wpis z mikrobloga

@CloseToMe: kurde zazdro
szanuje daewoo za nieawaryjnosc. sam smigam nexią i najwiekszy problem to nie zawsze lapiaca stacyjka - ale ze jest ona skomplikowana jak dlugopis z wieloma wkladami to po prostu jezdzilem z otwartym panelem i awaryjnymi kabelkami gdzieś obok w schowku xD.
Gdyby nie to że to auto było toporne to bym je cenił wyżej, każdą dziurę czułem a jak raz na przejezdzie kolejowym z nawierzchnią pamiętającą czasy Gierka
@CloseToMe: szanuję maksymalnie
Leganza to o wiele lepszy samochód niż się wielu wydaje - dzięki stylizacji od Giugiaro wciąż wygląda dobrze, wygodny, dobrze wyposażony i trwały
wady to słabe hamulce i przechyły podczas szybszej jazdy po zakrętach - ale nie do tego ten samochód projektowano

niech służy dzielnie, na pohybel tedeikom ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
@Sepang Szał robi skóra w środku (trafiła mi się zajebiście zachowana, nie zniszczona), wygodne regulowane na wiele sposobów fotele, świetne wspomaganie kierownicy. Wydaje mi się, że te 20 lat temu to musiał być niezły szał. Auto dla prostego ludu, a takie wygody.
A zawieszenie mi się podoba. Mięciutkie jak cucuszki nastolatki. Ładnie wyłapuje nierówności. To nie jest samochód do szybkiej jazdy więc nie ma co narzekać

Trochę wyjdzie tu ze mnie typowy
@CloseToMe: w czasach świetności Leganzy, kupowano je często na służbowe auta kierowników państwowych przedsiębiorstw, prosty lud woził się Lanosem :P

dlaczego miałby wyjść z ciebie typowy janusz? zrobiłeś dobry interes kupując samochód, którym 90% nosaczowego społeczeństwa pogardza, samemu kupując zamęczony i brudny poniemiecki gruz za 40% więcej €

ów znajomy uświadomił sobie po prostu, że jest idiotą i tyle, może się czegoś nauczy na przyszłość ( ͡º ͜ʖ͡