Wpis z mikrobloga

Opłaca sie czasem skomplementować #rozowepaski, nawet jeżeli to jest asystentka klienta z jakiegoś onlineowego sklepu w Shenzhen w Chinach. Zamówiłem nowego Aegisa jakiś czas temu, lecz wysyłka mocno sie opóźniała - nie maja go na stanie. Wymianialem na ten temat maile z jakas dziewczyna przez dwa tygodnie i ciagle nie mieli nic w stocku. W koncu ta dziewczyna zadzwoniła do mnie, a raczej nagrała sie na pocztę, z przeprosinami, ze będą musieli anulować moje zamówienie. Po jakiejs godzinie odpisałem jej emailowo, ze odnośnie zamówienia to ok, a tak poza tym to ma przepiękny głos i bardzo dobrze mówi po angielsku. Po kolejnych kilku godzinach dostałem od niej emaila ze bardzo dziękuje, a tak w ogole to znaleźli jeden egzemplarz Aegisa na stanie i juz mi go wysłali:) #epapierosy
  • 8