Aktywne Wpisy
miekki_am +549
Czytając gorące, dowiedziałem się, że roczniki 87-90 wygrały życie i - jako ostatnie roczniki - mogły kupować #nieruchomosci po niskich cenach. Otóż, kur**, nie. Opowiem anegdotę na własnym przykładzie. Studia skończyłem w 2012 roku, gdy oficjalne bezrobocie wśród ludzi młodych wynosiło ok. 25%. Moja ówczesna dziewczyna, a obecnie żona, również w tym czasie kończyła studia. Chcieliśmy zostać w mieście, w którym studiowaliśmy, spoza top 5, ale prawie rok rozsyłania CV,
kizalfon +61
Jestem wyczerpany. Jeszcze tydzień takiej pogody a powieszę się w kiblu.
Nie nie schudnę bo mam wagę idealną.
Mury są tak nagrzane że nawet mi nie wpada powietrze z dworu do pokoju nocą.
No
Nie nie schudnę bo mam wagę idealną.
Mury są tak nagrzane że nawet mi nie wpada powietrze z dworu do pokoju nocą.
No
Mirki, już nie wytrzymuję z rodzicami. Jestem 19lvl, za miesiąc studia. Chciałem iść na dzienne bo są lepsze. Nie jestem słabym uczniem, świetnie mi idzie fizyka i mam zainteresowania techniczne bezpośrednio z nią związane. Wybrałem więc polibudę. Oczywiście rodzice nie dadzą hajsu na akademik czy mieszkanie - powiedzieli, że będę dojeżdzał. Z tego powodu miałem do wyboru mnóstwo uczelni, bo aż jedną (mieszkam na zadupiu). Dojazd do dalszych uczelni jest praktycznie niemożliwy. Już ta sytuacja mnie zirytowała, ale to nie wszystko. Starzy traktują mnie jak nieporadnego anonka. Trawę wykosić? Spoko, ale podkaszanie to już tata (na 99% myślą, że sobie nie poradzę). Prawko zrobiłem ale jeżdziłem w domu może parę razy i ZAWSZE z tatą na pasażera xD Ostatnio kupił samochód, bo stary golf powoli się będzie rozpadał, więc są w domu chwilowo dwa samochody. Oczywiście ja nie mogę jeździć. Ostatnio miałem coś zawieźć do rodziny mieszkającej 1 km dalej. Wsiadam do samochodu, ruszam, przychodzi tata i siada na miejsce obok xd Nawet nie wiecie jak żałuję, że nie wysiadłem i nie powiedziałem, żeby sam sobie jechał. Jest to irytujące bo znajomi jakoś dostają samochody, żeby p