Wpis z mikrobloga

@Shatter:

@PranieMuzgu no i k---a umówmy się, Passat B5 to taki przełom Golf III/IV, a ludzie się nimi zachwycali jakby to były nowe auta. 96, 97, no proszę cię.


Dla wielu w tamtych czasach to było pierwsze "prawdziwe" auto po jakichś maluchach, dużych fiatach, cinquecento, seicento itd( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Shatter:

tyle, że kupowali je nie w latach dziewięćdziesiątych a w latach 2007-10


15 letnie auta kupują z reguły ludzie którzy za dużo pieniędzy nie mają, więc utrzymanie i każde wydane 100 zł się liczy. Po otwarciu rynku UE, taki passat był idealnym autem dla każdego o niskich funduszach. Z racji tego że w niemczech sprzedawali te auta po przebiegach niskich jak na żywotność auta[np. niemcowi się znudziło, albo uzyskał
  • Odpowiedz
@siwers3 potwierdzam, ale tylko lemforder. Zaden inny. Raz zalozylem wahacz febi bo lemfordera nie bylo w hurtowni. Różnica 10 zl . Po trzech miesiacach reklamowalem. Zawieszenie jest bardzo trwale, jesli tylko na bieżąco eliminuje sie wahacz, ktory ma luz.
  • Odpowiedz
@Shatter no wlasnie mi wczoraj zgasl na skrzyzowaniu sam z siebie nagle i jak go chcialem odpalic to jakby palil ana jeden dwa gary. Oczywiście nie dalo sie q zaden sposob odpalić. Jak zadzwonilem po asistance to odpalil. Musialem odwołać assistance . teraz jestem ciekaw kiedy znowu mu sie to powtorzy.
  • Odpowiedz