Aktywne Wpisy
MLeko29 +45
Chuop co od miesiąca robi pompki i się podciąga i czuje się szeroki jak An-225 Mrija, ale w sumie w lustrze nie widać żadnych zmian.
Pewnie zła dieta i słabe geny.
Ale ja nie przegryw. Ja się łatwo nie poddam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pewnie zła dieta i słabe geny.
Ale ja nie przegryw. Ja się łatwo nie poddam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
DFWAFDS +24
#przegryw tak, jestem alkoholikiem. Czy żałuję? W #!$%@? żałuję. Czy kogoś krzywdzę? Tak, siebie. Dlaczego nie chce z tego wyjść? No bo nie potrafię... Że ja ciota? Udowodnię że nie jestem! Jak to udowodnię? Zapisze się na terapię i #!$%@? Ci do tego #alkoholizm
Pracuję jako asystentka w TVP i kilka miesięcy temu dziennikarz śledczy, któremu asystuje dostał wraz z kilkoma innymi osobami za zadanie zweryfikowanie istnienia/wiarygodności Gniewu Eufratu oraz jego dowódcy. Nie miałam wglądu w szczegóły procesu, aczkolwiek wiem, że całość trwała ponad dwa tygodnie i w tym czasie kontaktowano się z jednostkami macierzystymi członków GE celem potwierdzenia odbytej tam przez nich służby. Był to Grom, JWK oraz Formoza. Nawiązano również kontakt z MONem oraz MSWiA. Dziennikarze wykorzystywali w tym celu również swoje prywatne kontakty jawne i niejawne. Próbowano kontaktować się że przedstawicielami SDF, niestety nie wiem z jakim skutkiem. Analizowano bardzo skrupulatnie filmy oraz zdjęcia, które do obiegu wrzucał Archer oraz informację jakie podawał do opinii publicznej.
Koniec końców w 70% udało się potwierdzić wszystkie podawane przez Archera informację, a w kwestii pozostałych 30% dane były utajnione lub służby nie wyraziły zgody na udzielenie informacji. Co do zdjęć i filmów, wszystkie zostały uznane jako zgodne z opisem i kręcone tam gdzie Archer podawał, że były kręcone.