Wpis z mikrobloga

Dobra widzę, że #janueszef1 mocno dzisiaj więc wytłumaczmy sobie pewne sprawy. To są, jak sama nazwa wskazuje TESTY i nie wiemy jaki program realizuje Renault, na testach przede wszystkim się testuje różne rozwiązani które mogą pomóc później teamowi, a nie wykręca czasy niczym w kwalifikacjach bo to się mija z celem. Może w późniejszej fazie, kiedy już przetestują to co mają do sprawdzenia, dadzą Robertowi przejechać sie okrążeniem kwalifikacyjnym, ale to, że Robert nie wykręca topowych czasów, wcale nie jest powodem do zmartwienia.
#kubica
  • 13
same testy bolidu wydają się w takim wypadku raczej bezsensowne.


@diarrhoea: o czym tutaj dyskutować? Zobacz ile zespoły mają w roku dni testowych i potem jeszcze raz przeczytaj to co napisałeś

Mam nadzieję, że będę w stanie wykonać swoją pracę jak najlepiej i pomogę zespołowi w wykonaniu programu.
@tatwarm Nooo generalnie nie wyjasniasz mi nic. Dni testowych mają malo - fakt. Ale to nie są jedyne testy jakie są wykonywane. Nie tak mało zespołów na testach torowych od fia nie zmieniało nic w bolidach, tylko jeździło albo ew. Sprawdzali coś dla "zespołu matki". Z tego co.kojarzę nigdzie nie padła informacja/przeciek na czym skupia się Renault. Ich "programem" wcale nie musi być improvement bolidu.
Ich "programem" wcale nie musi być improvement bolidu.


@diarrhoea: no tak, Renault jest obecnie na takim poziomie sportowym - zarówno pod względem osiągów samego bolidu jak i jednostki napędowej - że testowanie samochodu jest faktycznie bezsensowne. Nie ma gdzie poprawiać.
Pewnie ich program skupia się na poprawie pistopów bo to jest jedyny element, który nie pozwala im na regularne wygrywanie.
@tatwarm Czasem nie warto pchać środki finansowe w coś, co nie da w danym sezonie sensownego wyniku i lepiek jest się skupić na czymś innym. Nie oni pierwsi by tak ppstapili.
Czasem nie warto pchać środki finansowe w coś, co nie da w danym sezonie sensownego wyniku


@diarrhoea: tutaj chodzi teraz tylko i wyłącznie o minimalizowanie strat. Jakieś pieniądze muszą jeszcze zostać zainwestowane żeby skończyć sezon wyżej niż na 8 miejscu wśród konstruktorów bo jak się domyślam taki był cel na ten sezon i tak to jest policzone żeby się koniec roku zamknął budżet. Ciśnienie na wyniki przy zespołach fabrycznych jest wysokie