Wpis z mikrobloga

@jigsaw96: Naboje tak - ale w sumie użyłem tylko jednej tekstury z zadrapaniami, reszta to proceduralne (30 minut zabawy, żeby szybciej czas do 16.00 zleciał ;))
No i ten cały filmic blender to zajebista sprawa - jeden cios myszą i jest efekt :)
  • Odpowiedz
@funeralmoon: Nieźle. Propos proceduralnych to usiłuje od wczoraj tak zmodyfikować wbudowane szumy (na razie musgrave), żeby można było z tego zrobić tilejuącą się teksturę (np do Unity). Narazie efekty marne.
  • Odpowiedz
@666Krzysiek666: Sporo fajnych rzeczy, najciekawsze (z mojego punktu widzenia) to:
- shadow catcher (obiekt jest niewidoczny, widoczne są tylko cienie które na niego padają - ułatwia komponowanie renderów w materiały video/zdjęcia)
- principled bsdf shader (uniwersalny łatwy w obsłudze shader - koniec z plątaniną nodów ;))
- filmic blender
Tu masz całą listę nowości.
  • Odpowiedz
@666Krzysiek666: Nie, to zarządzanie kolorami (możesz uzyskać rendery o zwiększonej rozpiętości tonalnej - nie prześwietla jasnych miejsc na renderach, a rendery wyglądają bardziej realistycznie - tak w skrócie) :)
  • Odpowiedz