Wpis z mikrobloga

@fortheworld: Popierałem póki miałem Lanosa, który palił 12/100. Teraz mam nieprzyjemność kontaktu z KZK GOP i ich popieprzonym ŚKUP #j---------p. Miesięcznie na paliwo wydaję mniej, niż na miesięczny w tej gównozasyfiałej instytucji. Jadę spod drzwi pod drzwi, mam klimę, nie muszę k---a odbijać jakiejś popieprzonej karty przy każdym wejściu i każdym wyjściu - nawet mając miesięczny. Mogę podjechać po zakupy, na ogródek, a i tak wyjdzie to TANIEJ niż busem.
  • Odpowiedz
@Shatter: są korki, nawet większe, bo alternatywy to nie tylko samochodem inną trasę, ale też komunikacja zbiorowa, rower, zmiana pracy albo wynajęcie mieszkania w innym miejscu. Im więcej masz infrastruktury dla samochodów - tym więcej ludzi jeździ samochodami, bo wszędzie robi się daleko (bo parkingi i wielopasmówki musisz przejść). Jest wiele czynników, ale na zachodzie Europy doszli do wniosku, że to nie ma sensu, bo ile byś pasów nie zrobił
  • Odpowiedz
@Shatter też nigdy nie rozumiałem tej teorii, bo na podstawie niej można wywnioskować, że liczba pasów wpływa na liczbę mieszkańców, więc zamiast 500+ trzeba uruchomić program pas+ :D
  • Odpowiedz
@fortheworld: Ehh w komentarzach dyskusja o wygodzie, korkach, opłacalności. Polecam książkę "Świat na rozdrożu", zwłaszcza rodział 7 "Zmierzch czarnego złota". Oszacowano, że ropy wystarczy Nam na ponad czterdzieści lat. Oczywiście podnosimy skuteczność wydobycia, istnieją złoża niekonwencjonalne, odkrywamy nowe złoża i poprawiamy techniki wydobycia z tych znanych. Opóźnimy kres ropy, ale "lada chwila" skończy się ropa tania i łatwo dostępna. I to wszystko stanie się podczas takich dyskusji, w których większość
  • Odpowiedz
@Mulczi: Moja "normalna" (Bródno - Bielany) trasa do pracy to 8,5km.
Czas przejazdu komunikacją to 45-60min.
Dziś przyjechałem samochodem w 15min, normalnie jadę 20-25min
  • Odpowiedz