Wpis z mikrobloga

#!$%@? AIRBNB #!$%@? ich mać, #!$%@? im w ich #!$%@?ą dupę, zwykle tyle nie klnę jak szewc ale już się od dwóch tygodni z nimi męczę. Chciałem z dwa tygodnie temu zrobić rezerwację bo koledzy wychwalali pod niebiosy (#!$%@?, no co jak co ale zmienili sposób podróżowania jednak, i co najgorsze nie mają konkurencji), rejestruje się, no i widzę że chcą skan dowodu. Mówię okej, robię zdjęcia komórką (nawet już miałem na kompie, bo ostatnio wykupowałem dla firmy dedyka w hetznerze i też chcieli zdjęcie dowodu i karty kredytowej), podsyłam. I dostaję ekran że coś zbyt mało wyrażne. Dzwonie na ich #!$%@? angielski support, czekam z 30 minut, mówię co i jak, no to mówi że najlepiej jest zeskanować "online" telefonem aplikacją lub podesłać skany ze skanera. Okej, próbuję telefonem, dostaję komunikat najpierw kilka razy "zbyt mało wyraźne", potem jak już apka zaakceptowała po x próbach to dostaję "dowód już nieważny" - jak #!$%@? nieważny, ważny do 2024 roku (Moto G 2gen, może nie jakiś flagowiec ale aparat całkiem OK)... Dobra, robię skan skanerem, podsyłam. Niby okej, ale po kilku minutach dostaję maila:

https://ibb.co/iynVS5

Dobra, drugi telefon do supportu (tak jak piszę, to wszystko było z 2 tygodnie temu). Mówią że zdarza się coś takiego, przekażą do jakiegoś motherfuckin' "Trust and Security" team, oni zaakceptują w ciągu 3-5 bussiness days". Nosz #!$%@?, ja od jutra mieszkanie chciałem wynająć, oni rozkładają ręce (polskie infolinie, głównie banki, wszystko nauczyły mnie że konsultant na infolinii zrobi wszystko dla klienta, czasem potrzyma Cię na linii ponad godzinę ale zawsze wszystko zrobi, ma dostęp do wszystkiego, aż czasem się boje co to nie zrobi bo może wszystko). Dobra, dostaję e-maila że niby #!$%@? wszystko OK:

https://ibb.co/eafTEk

No jak kierwa OK, jak co nie próbuję zabookować to dostaję coś takiego:

https://ibb.co/m90jn5

Dwa kolejne telefony, już stracone z 3 godziny. Potem spróbowałem zabookować na jakiś sierpniowy termin, ufffff poszło. Wysyłam żądanie zmiany terminu na prawdziwy, ufff, pokój zabookowany. Pierwszy sukces.

Potem bookowałem jeszcze jeden pokój, tu już nauczyłem się że z jakiegoś powodu nie mogę podać od razu prawdziwego terminu (na za kilka dni) tylko muszę jakiś odległy i potem zmienić. Okej, drugi pokój zabookowany, wszystko spoko.

Aż nie próbuję zabookować trzeciego. Piekło wraca, kilka telefonów, po drodze jeszcze przekroczyłem ichniejsze limity na niezweryfikowanej karcie kredytowej i musiałem wyciąg podesłać, ale dobra, czego to się nie robi dla airbnb... Znowu wiadomość że niby wszystko jest OK i jestem zweryfikowany, a znowu ten sam komunikat. Już nie powiem o radach które dostałem "użyj może aplikacji a nie pieprzonego PCta, wyczyść cookies" (oczywiście próbowałem). Cóż...

Jak potrzebujecie porządnego programisty, który ogarnie wam ten motherfuckin' system (wg relacji mojego kumpla stoi na NodeJS - coś tam robił dla nich), kontakt na priv, dam wam namiar mojej firmy.

FUCK U AIRBNB!

#airbnb ##!$%@? #konsultanci #support #bezradnosc #chwdp #hwdp #gestprzyjazni #motherfuckers #przeklinajzwykopem ##!$%@? #cipeusz ##!$%@? #pasta #allegro #phone #android #telefony #weryfikacja
s.....t - #!$%@? AIRBNB #!$%@? ich mać, #!$%@? im w ich #!$%@?ą dupę, zwykle tyle nie...

źródło: comment_p9XcYdERg6Lr5ibauPFx1bfn1WJHRynK.jpg

Pobierz
  • 19
@Wychwalany: Airbnb, nie ma, niestety. Jak nie rozumiem? Wysyłam im zawsze komplet zdjęcia/skany dowodu + ryj na żywo sfotografowany webcamem albo aparatem w telefonie jak próbuję przez Androida. Jak bym miał opisywać takie niuanse to post miałby 15000000 znaków.
@Wychwalany: Faktem jest to, że support jest na koszmarnym poziomie w porównaniu do polskich firm i banków, których poziom supportu niektórzy wyśmiewają. Tak, jest słaby? To zadzwońcie do airbnb! Na wszystko "mogę zostawić ticket, czas odpowiedzi 3-5 dni roboczych, i rozkładają ręcę, jakbym do robota mówił, na nic że zaraz mam pociąg/samolot"...
@szy_mat: też mnie zaskoczyli tą weryfikacją, ale ogarnąłem ją w 30 minut. Też się na #!$%@?łem bo ciagle coś nie pasowało, ale siedziałem i cykałem te fotki aż przejdzie... Rozejrzyj się za konkurencja, jest jest sporo. Cała grupa homeaway to wiele różnych portali, jest też wimdu. Od kilku lat jezdze kilka razy w roku na urlop i rzadko kiedy znajde najlepszy nocleg dwa razy na tym samym portalu.
@szy_mat: przez apke na androida i zdjecia robione przez apke. Ale dawno tak nie klnalem, bo ciagle komunikaty "krzywo", "za blisko, "za daleko", a jak było wszystko ok to nie pstrykalo zdjecia bo nie i chu.. Jak dowod przeszedl to kazalo zrobic selfi. Kilka prob, ciagle cos nie tak. Wkurzony bylem i ostatecznie przyjelo jakies z dupy zdjecie i wyswietlilo komunikat ze host bedzie widzial to zdjecie przy mojej rezerwacji :D
@Wychwalany: O patrz, to przeszło Tobie za pierwszym razem tak jak ja liczę, bo ja całą tą procedurę z pierdyliard razy powtarzałem, i za każdym razem to samo info, potem zawsze zgłaszam to do supportu, oni tylko ticket mogą zostawić, to zostawiają a według tego całego ich działu Trust & Security wszystko jest w porządku i powinno działać... #!$%@?, oni roboty tam zatrudniają czy co? I jakby też to całe ich
@Wychwalany: Dzisiaj nie, bo telefon mi się zbił i dotyk nie działa a jutro przychodzi paczka z nowym, jutro niby mogę, ale na #!$%@? jak zawsze dostaję komunikat jak już przekoczę przez te krzywo/za blisko/za daleko "dowód już nieważny"... Pewnie za słaby aparat, ale co zrobię... Póki co czekam na odpowiedź #!$%@? SuPpOrTu AiRbNb... :D
@Shmit: Nie no, to jest akurat zrozumiałe, ale spodziewałem się że będzie jak w Hetznerze - jedno zdjęcie w załączniku maila, spojrzy na to CZŁOWIEK, i finito, serwer aktywny w kilkanaście minut. A tu nie, bo święte boty mają do sprawdzania, i człowiek nie potrafi nic z tym zrobić. #!$%@? wie, może te maile od supportu to też sztuczna inteligencja pisze, bo IQ ma na poziomie małpy albo ogłupionego korpoludka.
@MartinoBlankuleto: Bardzo dobrze rozumiesz, nie byłby to dla mnie problem bo tak jak pisałem to w tej chwili standard w wielu branżach (hotele też często żądają dowodu), więc przywykłem, ale problemem jest kompletnie #!$%@? system weryfikacji i ogólnie supportu.