Wpis z mikrobloga

ejejeje #4konserwy #bekazpisu bo ja już nie wiem XD

Leszek Balcerowicz to w końcu komunista czy neoliberał? XD

1. Wykładowca w Instytucie Podstawowych Problemów Marksizmu-Leninizmu przy KC PZPR: http://niezalezna.pl/102357-internauci-ostro-o-balcerowiczu-wsciekly-w-koncu-wali-sie-jego-system

2. Twórca zgniłego systemu liberalnego, który odbierał ludziom godność, pracę i niszczył polską gospodarkę: https://wpolityce.pl/polityka/349037-nasz-wywiad-jan-pietrzak-polska-wreszcie-staje-sie-polska-protesty-wynikaja-z-leku-ze-winni-lajdactw-i-zdrady-zostana-osadzeni

#neuropa #2zdrajcy #polityka
RPG-7 - ejejeje #4konserwy #bekazpisu bo ja już nie wiem XD

Leszek Balcerowicz to ...

źródło: comment_ZnkKdA5qFONx9sQJQyhCv7zwZCxoXPZg.jpg

Pobierz

Leszke to bardziej:

  • 1 37.6% (124)
  • 2 62.4% (206)

Oddanych głosów: 330

  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@RPG-7: to powiedz mi ekspercie dlaczego dużo bardziej zaawansowany technologicznie zakład fso przegrał z gównofabryką tarpana w Poznaniu w konkursie na inwestycję volkswagena? Dlaczego ten pierwszy niszczeje od wiatru i deszczu, a ten drugi zachował możliwości produkcyjne? Owszem pod zachodnim butem, ale jednak dla kogoś był on coś warty, mimo tego że w Polsce ludowej wg niektórych ekspertów wszystko było bez wartości.
  • Odpowiedz
Leszek Balcerowicz to w końcu komunista czy neoliberał? XD


@RPG-7: Co za różnica? Okradł skarb państwa na POTĘŻNE sumy i powinien resztę życia spędzić za kratkami.
  • Odpowiedz
@Hans_Olo Tu akurat zadaecydowalo bledne postawienie na Daewoo, zamiast na Hyundai, ktory był kolejnym w kolejce inwestorem. Akurat wówczas ten pierwszy konglomerat był większy i pewniejszy. Nie zmienia to faktu, ze bez zadnego silnego inwestora strategicznego z rozbudowaną siecią dystrybucyjna FSO padloby jeszcze wcześniej.
  • Odpowiedz
@ja_kasztan: dokładnie tak było. I właśnie o to chodzi. Majątek był w wart w k---ę, tylko był zarządzany c-----o - od poziomu samych przedsiębiorstw po poziom rządowy. A gdy miało dojść do sprzedaży, to jeszcze dochodziło do tysięcy różnych przewałów - jak chociażby ten z tpsa.
  • Odpowiedz
to powiedz mi ekspercie dlaczego dużo bardziej zaawansowany technologicznie zakład fso przegrał z gównofabryką tarpana w Poznaniu w konkursie na inwestycję volkswagena?


@Hans_Olo: Bo w Poznaniu bliżej nam nie tylko geograficznie do Berlina niż Warszawy - połączenia kolejowe są bezpośrednie w linii prostej, tak samo dawniej były już podstawy pod aktualną A2. Dochodzi do tego cała kultura pracy i spuścizna dawnych zakładów jakie tutaj były. Dziś grupa VW wręcz nie
  • Odpowiedz
@Hans_Olo: Związki i brak większej wartości w tym wszystkim niż same grunty to powód dla którego nawet poważnie tego nikt nie brał pod uwagę, jedynie jako drugi etap inwestycji w Wielkopolsce. Dodatkowo wystarczyło że mieliśmy Kulczyka i on wiedział jak taki biznes zorganizować zwłaszcza na pograniczu polityki.

Jak FSO mogło się rozwinąć gdyby nie spuścizna komunistycznej mentalności najlepiej widać po Skodzie. Dziś dzięki współpracy z Niemcami mają swoją markę i
  • Odpowiedz
@Saeglopur: w dupie byłeś, g---o widziałeś. Fso było zakładem wysoce zautomatyzowanym, a tarpan był zasadniczo manufakturą. Więc pochwal się źródłem, które porównuje ich wartość, albo zamilcz. Kulczyk akurat nie miał nic do tego, poza tym że czerpał zyski z dilerki.
  • Odpowiedz