Wpis z mikrobloga

Zwolennicy swobodnego dostępu do broni zawsze mówią że gdyby wszyscy mieli broń to by nie było strzelanin i wszyscy byliby bardziej ostrożni. To ciekawe czemu w takim np. #csgo wszyscy mają broń i zamiast normalnie żyć to strzelają do siebie jak tylko się zobaczą. To kompletnie podważa wasz argument, szach mat.

#bekazprawakow
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@UrbanHorn: nozy tez trzeba zakazac bo te nozyki w csgo wygladaja jak do smarowania chleba a jak zobaczysz przeciwnika plecami do ciebie to juz korci zeby z kosy pociagnac
  • Odpowiedz
@UrbanHorn: i jeszcze Ci terroryści tak pokojowo nastawieni tylko chcą bombę podłożyć i wysyadzić jakąś skrzynkę, a policja do nich od razu z karabinami wyskakuje( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@UrbanHorn: przypadkiem przypomniała mi się stara #pasta

Słowem wstępu: AI botów w Q3 jest zbudowane na sztucznej sieci neuronowej. Boty uczą się zachowań przeciwników, zapamiętują i wykorzystują strategie umożliwiające zwycięstwo, a unikają tych, które się nie sprawdziły.
Gość postanowił odpalić serwer DM z 16 botami na swoim serwerze do warezu, żeby przetestować teorię w praktyce, ale po pewnym czasie zapomniał o nich. Na 4 lata.

Kiedy postanowił zajrzeć co słychać, okazało się, że stoją nieruchomo. Uznano, że boty doszły do pewnych
  • Odpowiedz
@Drogomir co ciekawe, pasta ma delikatne utwierdzenie w rzeczywistości: zachowania botów rzeczywiście opartę są o sieć neuronową, ale twórcy przed wydaniem gry ją wytrenowali i dodali do gry w takiej gotowej formie – na komputerze gracza korzysta ona z tego dostarczonego modelu i już go nie zmienia – coś takiego zabierałoby tak bardzo potrzebną moc obliczeniową.
Gdzieś mi się obiło o uszy, że podczas trenowania sieci musiano dodać też karę (zachowania
  • Odpowiedz
Gdzieś mi się obiło o uszy, że podczas trenowania sieci musiano dodać też karę (zachowania sieci neuronowej są w jakiś sposób pubktowane, aby móc wyłonić najlepiej przystosowaną jednostkę) za korzystanie z rocket jumpów, bo inaczej boty preferowały ten sposób poruszania się


@Kavelach: masz więcej info? ciekawy temat, boty dążyły do jak najszybszego poruszania się a wiadomo że bhop w csie to najszybszy sposób, osiągnęły to pewnie ku zdziwieniu twórców trenujących
  • Odpowiedz