Wpis z mikrobloga

Witajcie moi drodzy mircy. Co robić z rdzą w tym aucie? Ruszać to, czy dopiero po następnej zimie? Tylko te elementy przy samym przednim błotniku są zgnite (no i klapa, ale to jest element do kupienia na allegro). Sam nie wiem, generalnie nie powinien gnić, pacjent to golf mk4 z 2003r. Co ciekawe auto, od nowości stoi w garażu (miałem kiedyś również mk4 starszego, nie miał grama rdzy ( ͡° ʖ̯ ͡°)), oryginalna powłoka lakiernicza nie licząc przedniego zderzaka, więc nie jest to kwestia nie fachowej naprawy. Moja rodzicielka nie przepada za zmianami, więc zmiana auta raczej odpada, tym bardziej, ze auto ma 130 tys. km w 1.9tdi w nieco mocniejszej konfiguracji i odpukuać przez 7 lat użytkowania, nie robiliśmy nic, żadnych awarii, tylko eksploatacyjne rzeczy -> rozrząd, hamulce, filtry itp. Szkoda sprzedać taki egzemplarz.

Tutaj jest album z większą ilością zdjęć:

http://fotowrzut.pl/G2Q3V0064G

#mechanikasamochodowa #mechanika #motoryzacja #blacharstwo
4.....m - Witajcie moi drodzy mircy. Co robić z rdzą w tym aucie? Ruszać to, czy dopi...

źródło: comment_ygVroiqiHgkqWSeq8ilvHhSWaGHj9PUP.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
No i trzeba pamiętać, że auto hmm nie wiem szczerze jaką ma wartość ~10-12 tys. może.? Nie śledziłem cen, więc naprawa musi być uzasadniona ekonomicznie myślę, jak to ma kosztować połowe wartości to czy warto?
  • Odpowiedz
@k__d: polecam czytać ze zrozumieniem i nawet jak będziesz dawał 15k to możesz zapomnieć o tym autku, bo ci go nie sprzedam ( ͡° ͜ʖ ͡°) , nikomu. Nie znasz wyposażenia i stanu tego egzemplarza, poza rdza, jeździ jak salon, wewnątrz wygląda jak salon, jak szukałem dla siebie to jeździłem ok. 10cioma egzemplarzami i żaden nie jeździł jak ten.

@PanMinister: myślisz, że jakie to będą pieniądze,
  • Odpowiedz
@4nonim Jak próg jest w takim stanie to już nie ma po czym malować. Cały próg to stówa, jakiś czas temu orientowałem się ile kosztuje taka zabawa to 400-500 za próg,spawanie i lakierowanie. Ładny błotnik w kolorze 150-200zł.
  • Odpowiedz
@4nonim: Błotnik pewnie około 200 zł, szukać w kolorze, bo malowanie to kolejne ok. 300 zł. Nie wiem jakie ceny za lakierowanie są w twoim mieście. Spawanie progu z zabezpieczeniem antykorozyjnym pewnie max 250zł.
  • Odpowiedz
@4nonim: Ja bym zaszpachlował i pomalował barankiem, a zaraz po tym wystawił jako igła pierwszy właściciel 130 tys przebiegu( ͡° ͜ʖ ͡°). Szczerze,to jeśli nie naprawiasz sam samochodu to i tak to dla Ciebie żadne zmartwienie jak go będą podnosić na warsztacie. Możesz to zrobić nawet i po zimie, wytną Ci próg,wspawają drugi i tyle.
  • Odpowiedz
@4nonim: Ogólnie blacharki nie opłaca się robić bo po roku dwóch znowu wyjdzie jak idealnie by to naprawione nie było. Chyba że cały nowy element.

to że stoi w garażu może jeszcze potęgować korozję.. zimą garaż jej non stop wilgotny w przeciwieństwie do dworu.
W garażach jest jedna wilgoć.. u nie np jak na jesień zamoczy się betonowa posadzka to robi się sucha dopiero w okolicach kwietnia.
  • Odpowiedz
Ogólnie blacharki nie opłaca się robić bo po roku dwóch znowu wyjdzie jak idealnie by to naprawione nie było


@r5678: Co za bzdura. Jeżeli wychodzi po 2 latach to nie jest idealnie zrobione. A z tym garażowaniem to prawda, jeśli garaż nie jest ogrzewany to zimą korozja może postępować szybciej.
  • Odpowiedz
@4nonim: a ja ci powiem dlaczego to zgniło. Jak zdejmiesz błotnik, to wysypie ci się stamtąd 2kg błota. W tych samochodach i w bliźniaczym konstrukcyjnie Audi A3 co jakiś czas powinno się zdemontować osłonę nadkola i dokładnie wymyć wnękę. Chlapacze też nie pomagają w tym wypadku. Ogarnięty blacharz jest w stanie doprowadzić to do ładu bez wycinania i lakierowania całego progu. Błotniki bym wymienił, bo z tego już raczej nic nie
  • Odpowiedz
@PanMinister: No jak bzdura.. widziałes kiedyś samochód po blacharce który po paru latach znowu by nie gnił ? Bo ja nie. Oczywiście nie mówię o takich elementach grubych jak np podłoga, ale karoseria.
  • Odpowiedz