Aktywne Wpisy
![gokusan](https://wykop.pl/cdn/c3397992/gokusan_zYfGtlM5nL,q60.jpg)
gokusan +269
![gokusan](https://wykop.pl/cdn/c3201142/68d73b978d62c809d15b2d612a2ec081262409110c006080cc3e6b35c1b609d8,w150.jpg?author=gokusan&auth=59bcdb3d959ffdfe7c263c8b7493976c)
źródło: temp_file2143098535686659606
Pobierz![Malinowy_nos](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Malinowy_nos_MmMRlldfel,q60.jpg)
Malinowy_nos +180
![Malinowy_nos - Piękny poranek we Wrocławiu ( ͡° ͜ʖ ͡°) #wroclaw #mpkwroclaw](https://wykop.pl/cdn/c3201142/5a903f1a0d8deb95f86396a0df45a8afa43bd89d75d7d121fea146da8597bae4,w150.jpg?author=Malinowy_nos&auth=53e04b69e5c7f57c21a0838fc06121fb)
źródło: IMG_20240717_072124167_HDR
PobierzSkopiuj link
Skopiuj linkźródło: temp_file2143098535686659606
Pobierzźródło: IMG_20240717_072124167_HDR
PobierzWykop.pl
Ponieważ Formula Clicker zbliża się do 200 000 pobrań (najprawdopodobniej nastąpi to w sobotę, ale mam teraz trochę czasu, więc piszę ;) ) uznałem to za dobrą okazję do podzielenia się z Wami różnymi statystykami ;)
Linki:
Google Play
App Store
JEDZIEMY!
Gra została pobrana *198 322* razy, w rozbiciu na platformy:
Android: *156 758*
iOS: *41 300*
Amazon: *264* (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Na iOS prawie połowa ściągnięć to ostatnie 2 miesiące - poprawiłem widoczność w sklepie (screeny itp.) i pobrania skoczyły *4 razy*!
Amazon potraktowałem jako eksperyment, bo zrobienie portu zajęło mi ~1,5 dnia. Eksperyment średnio się udał :D
Prawie 90% graczy to mężczyźni ;)
Gra została przetłumaczona na *13 języków*.
~43% graczy uruchamia grę następnego dnia. ~14% robi to po siedmiu dniach.
Przez ostatnie 2 tygodnie było około *4 200* aktywnych graczy dziennie.
Wersja iOS odpowiada za *25,8% zarobków (przy 20,8% udziale w pobraniach), w przypadku Google Play jest to *74,2%* (79,2% pobrań).
*GOOGLE PLAY*
*Top 5 krajów:*
USA: *26 900*
Wielka Brytania: *13 600*
Niemcy: *12 500*
Polska: *10 900*
Włochy: *8 190*
Aktualna liczba instalacji (ile osób ma na telefonie grę): *13 400*
Najwięcej pobrań jednego dnia: *2 227*
Najpopularniejszą wersją Androida jest *6.0*
Współczynnik konwersji (ile osób odwiedziło stronę w sklepie, a ile zainstalowało grę): *~18,2%*
Grę oceniło *10 442* graczy, z czego *2 823* zostawiło opinię. Średnia ocena to *4,494* (i rośnie).
Około *1 900* użytkowników zdecydowało się na zakup w aplikacji.
Gra wyświetliła *9 028 217* reklam (baner + wideo z nagrodą).
Gracz spędza średnio *350s* podczas jednej sesji.
Zakupy w aplikacji odpowiadają za *35%* zysków z gry. Reszta to reklamy.
*iOS*
*Top 5 krajów:*
USA: *10 200*
Wielka Brytania: *6 770*
Holandia: *3 830*
Brazylia: *2 400*
Rosja: *2 180*
Najwięcej pobrań jednego dnia: *6 86*
*68%* pobrań to iPhone, *29%* iPad, 3% to iPod.
Współczynnik konwersji: *20,2%*
Grę oceniło *939* graczy, z czego *383* zostawiło opinię. Średnia ocena to *4,607* (i rośnie).
Około *600* użytkowników zdecydowało się na zakup w aplikacji.
Gra wyświetliła *2 113 079* reklam (baner + wideo z nagrodą).
Gracz spędza średnio *390s* podczas jednej sesji.
Zakupy w aplikacji odpowiadają za *35,6%* zysków z gry. Reszta to reklamy.
Jakbyście pomyśleli o jakiejś jeszcze statystyce, którą mogę wrzucić to dajcie znać ;)
________________________________________________________________________
Zachęcam do obserwowania ----> #gamedevprophet <----
Możecie mnie też obserwować na TWITTERZE
#gamedev #android #ios #indiegamedev #voxele #rozrywka #f1 #ferrari #motoryzacja
źródło: comment_9QvyNhYghwV9aDXhjecqahdrrExSAFoh.jpg
Pobierzźródło: comment_pwLM8L2klUxzh8zgZ9SwkWoKUU4vR0al.jpg
PobierzA co do dodania rzeczy do gry to zdecydowałem, że przerzucam się na tworzenie nowej gry. Nie da rady pracować nad dwiema naraz. Co jakiś czas postaram się dodać jakąś funkcjonalność, ale raczej nic dużego prędko nie przyjdzie.
Co do wyścigu z czasem to możesz się ścigać ze swoim duchem...
Reklamować jako tako nie reklamowałem. Na początku wrzucałem dużo wpisów na reddit, wykop, touch arcade itp. żeby
Sa dobrze interpretowane, ale na Androidzie;)